Mitt superhemmelige prosjekt!!

Jeg får så dårlig samvittighet over bloggen om dagen, for jeg har egentlig så mye jeg vil dele! Plutselig står jeg oppi så mange forandriger; kropp, graviditet, leilighet og personlig, men så strekker hverken tid eller overskudd til. Eller, energien skal det egentlig ikke stå på altså, det verste har jo hvert kvalmen så langt. Jeg skal ikke klage over det, men når jeg får dager som i dag når jeg har følt meg bedre må jeg bruke dem til et superhemmelig prosjekt jeg driver med. Det jeg kan si er at dette er noe jeg har gledet meg til å gjøre hele livet, en drøm som går i oppfyllelse rett og slett! Det er dessverre fortsatt hemmelig, Gud, så irriterende når en skriver sånn! Grunnen til at jeg må nevne det er at det er en stor del av grunnen til at det blir litt mindre artikler og lang innlegg på bloggen om dagen. Det og formen som selvfølgelig må gå først.

Også leser jeg litt om amming, hehe! Vet det er tidlig, men jeg elsker å lese om det og skrev til og med bachelor om amming!

Jeg har jobbet mange timer i dag og faktisk fått i meg både tomat og knekkebrød med ost og skinke. De siste dagene har det blitt popcorn, riskaker og tørt brød, og sånn mat har jeg det ikke noe godt med. Jeg tror faktisk jeg blir mer kvalm når jeg ikke får i meg ordentlig mat, det virker logisk for meg også.

Det er selvfølgelig enda en ting som gjør det verre å konstruere oppskrifter; jeg mangler kjøkken. Papptallerkener er liksom ikke så bloggvennlig har jeg funnet ut. Jeg har dessuten mistet overføringskabelen til macen, nei, nå er det litt mye..

Nok klaging for i dag, jeg ville bare si at jeg ikke har glemt dere, og så gøy at så mange har meldt seg på konkurransen!! Ha en nydelig mandagskveld også snakkes vi igjen veldig snart.

Klem fra Helene <3

17 kommentarer
    1. Amming er utrolig interessant! Og vanskeligere enn jeg hadde trodd selv, men utrolig glad for at jeg endelig får det til ordentlig (etter 10 uker med mye strev). Det er så verdt det!
      Gleder meg til neste gravidoppdatering! Elsker sånne innlegg. Mimrer tilbake til da jeg var på samme sted! Håper kvalmen din gir seg snart 🙂

    2. Hei! Håper det er at du skal skrive bok, det hadde vært fantastisk!
      Men et spm: er på tampen på å bruke rabattkoden og kjøpe omega cure. Men er veldig usikker på om det er den med smak eller den uten? Vet du?
      Får ingen valgmuligheter (slik naturligliv.no har) og umulig å se på bildene pga dårlig kvalitet.
      Vil kun ha den med vanilje/sitrus-smak for den er så god i smoothie! 🙂

    3. Det er så koselig at du endelig har blitt gravid, gratulerer <3 Blir virkelig inspirert av å lese bloggen din, gleder meg til å følge med fremover 🙂

    4. Hei:D Jeg er gravid i uke 7 og kjenner igjen det med kvalmen 😛 Har aldri opplevd å ha dårlig matlyst før, men nå blir jeg kvalm bare av å åpne kjøleskapet 😛

    5. Helene <3
      Er bacheloroppgaven din publisert? Skulle så gjerne ha lest den her jeg sitter of ammer min lille sønn på 6 uker 😉

    6. Leser meg opp på amming og kosthold. Og måtte jo titte innom siden din for å sjå kva du skreiv om dette temaet 🙂 Da eg skal ha eit lite framlegg på Ullevål for mine kollegaer om dette temaet på onsdag. Klem Jordmor Ingeborg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg