Drømmefrokost

De siste dagene har jeg kunnet utvide matutvalget mitt, altså har jeg kunnet få ned noe annet enn loff, himmelsk!! Jeg satt og tittet på snappen til Annema Refsnes i går kveld, og igjen fristet hun med frokost på døren fra brodboksen.no. Jeg har siklet på de økologiske surdeigsbrødene deres i en evighet, men dessverre leverte de hverken til den gamle adressen min eller den nye. Jeg sendte en melding til Annema, og tror du ikke den snille mannen hennes fikset slik at jeg også kunne bestille?? Snakk om kundeservice!!

Brodboksen.no er virkelig helt genialt. Innen klokken 24 kan du bestille mat som blir levert på døren tiiiidlig morgenen etter. I dag luftet jeg hundene og hentet boksen min. Der fant jeg som bestilt økologisk speltsurdeig, ferske juicer, ingefærshot, grovbrød til Jon Anders, meieriprodukter fra rørosmeieriet og rørte jordbær. For en luksus å kunne starte dagen vår slik, midt i gravidkvalmen og oppussingskaos var det en perfekt start på dagen.

Hvis dere vil ha 150 kroner å shoppe for kan du bruke koden heleneragnhild2122 så får du alt en tilgodelapp. Nevnte jeg at frakten er gratis?? Jeg er midt sagt fornøyd!

Etter frokost følte jeg meg så bra at jeg tok min første tur på elixia som gravid. Jeg trente en styrke og core time, svettet og ble skikkelig andpusten (blir ekstra kortpustet som gravid). Det beste var faktisk at jeg møtte en kjempe søt kursdeltaker som var så fornøyd med kurset. Virkelig en drømmemorgen!

Jeg er så takknemlig for å kunne få litt fri fra kvalmen. Jeg blir fortsatt uggen, men det kan bare ikke sammenlignes!! Jeg har virkelig så mye respekt for de av dere som har opplevd mange måneder med kvalme og hyperememis. Det er helt utrolig hva denne kvinnekroppen skal gjennom <3

Nå nyter jeg dere <3

13 kommentarer

Siste innlegg