Babybump

De siste dagene har jeg faktisk fått en liten kul på magen, så koselig og samtidig så rart! Jeg har lagt ut noen bilder på snapchat de dagene jeg har vært og trent og der kan du tydelig se den. I går kom Jon Anders hjem fra trening da jeg lå på sofaen og han så den med en gang.

Når vi får mage er veldig individuelt, men jeg er så takknemlig for at alle sender meg snaps og sier hvor koselig det er. Når jeg legger noe ut er jeg noen ganger redd for reaksjoner, jeg har jo sett mange ganger hvordan blogger får gjennomgå. Enten så er magen for stor eller så er den for liten, men det er viktig å huske at vi bærer forskjellig. Hos noen vil nok magen poppe endel uker før enn hos andre.

Når så du først magen??


Følg meg gjerne på snap for å se flere bilder av mage, babystrikk, leiligheten og selvfølgelig mat. Heleneragnhild heter jeg der, akkurat som på instagram 😉

16 kommentarer
    1. Så normalt🙌 Jeg hadde 3 svangerskap og ingen lik. Nr 2 var bare enorm, spisebord/brukte den som det🤣🤣🤣, hadde tidlig kul ca rundt 3,5-4 mnd var det synlig. Oldefaren min sa at det fineste en kunne se var gravide damer og ammende mødre. Bær den med stolthet og ikke heng deg opp i hva andre mener. Snakk mye til barnet og spill gjerne barneviser ol. Garanterer det blir gjenkjennelse etter fødsel👌Kos dokk masse 🤗

    2. Så fin liten babybump du har fått deg 🤗❤
      Her begynner buksene å stramme litt, men nekter å gå til innkjøp av mammabukse allerede nå! Er bare 8+5 😅
      Er nok mest bare luft (og fett) foreløpig. Ble noen kg ekstra av alle ivf medisinene – merket du noe til det eller synes du det gikk fint?
      (Nå skal det sies at det siste halve året har inneholdt 2 ivf runder (en lang + en kort), samt en MA.)
      Synes det er utrolig koselig å følge deg på snap og instagram 😊

    3. Så søt mage ❤️
      Jeg måtte gå over til gravid-bukse i uke 11, men magen syntes ikke mer enn såvidt før uke 18 – bærer barnet godt inn 😊

    4. Det er da ikke for tidlig🤰🏼Jeg fikk mage før uke 12 med begge mine😍 Så kos med babymage, nyt det og gled deg til å kjenne spark🙌🏻💙❤️

    5. Elizabeth: Merket det absolutt! Gikk opp noen kg under hormonåret, hehe. Det var nok en kombinasjon med at jeg var endel “nede”, ikke trente like mye osv også. Så koselig at du har lykkes nå <3

    6. Så koselig 😊 Hvor langt er du på vei nu?
      Jeg hadde vel ikke synlig mage før uke 30, men var veldig praktisk med liten mage. En kollega spurte meg om jeg var sikker på at fosteret utviklet seg normalt siden magen var så liten. 😏 Jeg ville aldri kommentert en gravidmage i negativ forstand.
      Ellers bare gled deg til du begynner å kjenne liv og etter hvert spark, helt herlig følelse 😊

    7. Husker ikke nøyaktig når jeg fikk mage, men den plutselig bare var der, jeg hadde liten mage igjennom hele svangerskapet, selv om jeg fikk en frisk å fin jente på 2948 gram, man kunne ikke se at jeg var gravid bak fra. Så den dagen nr to kommer er jeg spent på hvor fort magen kommer frem, de sier jo at når man blir gravid med nr to kommer alt raskere. Men her gikk alt veldig fort, rakk liksom ikke bli vant til det å være gravid før hun plutselig kom til verden 😛
      Masse lykke til <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg