Proteinrundstykker og smørboks

Adlinks

God morgen vakre deg <3

Nå er jeg straks på vei ut døren for å gå på trening (jippi), men før det ville jeg oppdatere dere med en oppskrift og et tips. Jeg la ut en liten film på instagram og fikk noen spørsmål om den nye smørboksen min. Det skjønner jeg godt, er den ikke søt? Den passer perfekt til en halv pakke tine smør eller en pakke rørossmør. Vi har denne fremme på benken og da har vi alltid mykt og godt smør til steking og brødskiven.

Smørboksen er fra eva solo og den er på salg her!

I går bakte jeg proteinrundstykker og det ble så godt. Dette er ikke en oppskrift jeg har utviklet, det er en “bloggklassiker” og jeg tror ikke noen vet helt hvor den kommer fra. Den er uansett så enkel og rask å lage, og langt mer proteinrik enn vanlige rundstykker. Når du er uggen og kun karbo frister blir jeg litt bekymret for å ikke få i meg noe proteiner og da er disse geniale. Du finner oppskriften her 😉

Ha en god dag og nyt godværet <3

5 kommentarer
    1. Heldigvis er det nok bare en periode og som du sa her for noen dager siden er det jo veldig fint at du har spist så mye næringsrik og god mat før du ble tatt av gravidkvalmen 🙂 Du gjør en god jobb <3

    2. Disse så supergode ut:D Er yoghurt og cc med melkesyrebakterier mindre betennelsesskapende? Tenker på produkter Rørosmeieriene. Jeg er ekstremt glad i melkeprodukter, men får mye uren hud ved kjeveområdet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg