Superenkel og sunn pizza

Nå er jeg på vei til samling med de beste jobbjentene <3 Dette har jeg gledet meg til utrolig lenge, og jeg er så klar for å planlegge høsten, legge strategier og sette opp kurs og foredrag. Målet er å hjelpe så mange som mulig å få orden på mage/tarm, energi og bli en gladere seg før jeg skal ut i permisjon.

Da jeg hadde besøk av Linda forrige uke hadde vi lyst på noe godt, men samtidig enkelt. Derfor laget vi kikertpizza, helt genialt! Røren til bunnen delte jeg i dette blogginnlegget på mandag, så den har du allerede fått. Jeg lager røren av 4 dl kikertmel og 4 dl vann, litt olje og krydder. Til pizzabunn bruker jeg salt og oregano.

Jeg steker opp 4 litt tykke pannekaker og legger dem, to og to, på to stekebrett. Så brukte vi faktisk en ferdig pizzasaus og fyllet vi ønsket. Vi laget en vegetar med tomat, mozarella, cheddar, mais og sopp, og en med skinke og grønt. Begge ble veldig gode.

Disse er perfekte til barn, da kan de jo bestemme toppingen selv 😀

13 kommentarer

Siste innlegg