Innkjøp til lille helt fra USA

Da mamma fortalte meg at hun skulle en tur til USA i august og spurte om jeg ville ha noe derfra begynte jeg straks å se på youtube om jeg kunne finne nyttige ting til lille. Jeg fant raskt noen produkter som gikk igjen og igjen hos youtubere, og en av de var denne vippestolen. Jeg vokste selv opp i USA med merket fisher price og mamma har alltid skrytt av kvaliteten deres. Derfor visste jeg at denne stolen ville være en god investering. Jeg var så heldig å få den på supersalg til 240 kroner, så selv om jeg måtte betale det samme for frakten var den et superkupp!

Stakkars mamma måtte låne seg en større en koffert for å få den med hjem, den var nemlig både tyngre og større enn vi hadde lest. Tusen takk til verdens snilleste mamma som fikset så vi fikk denne! Nå står den her i stuen vår og minner oss hver dag på lille som skal komme <3

Perle har flere ganger prøvd å hoppe opp i stolen til stor underholdning for meg. Hun blir nemlig livredd hver gang fordi stolen selvfølgelig gynger opp og ned. Stakkars Perle <3

Skjønner at det er litt kjipt med et slikt innkjøp fra USA, for da er det jo ikke så lett for dere å skaffe. Men så er det jo gøy for oss å kunne ha noe ikke så mange andre har, særlig siden denne er veldig amerikansk. Lover at de neste som kommer kan kjøper her 😉

Stolen spiller musikk og vibrerer, så jeg håper denne kan falle i smak hos lille <3

Har du hatt glede av vippestol? Tips gjerne om din favoritt slik at vi får høre om norske favoritter!

 

Forrige uke hadde vi besøk av en fantastisk hundetrener her hjemme, og vi fikk masse tips til hvordan vi kan forberede hundene til lille kommer. Disse tenkte jeg å dele med dere i et eget innlegg 😉 Veldig spent på hvordan det blir med de tre sammen <3

23 kommentarer
    1. Utrolig fin vippestol! Hvor bestilte du den fra i USA? 🙂
      Blir spennende å lese om hundetreneren dere hadde hjemme! Lille vil nok få det superfint <3

    2. Utrolig fin vippestol! Hvor bestilte du den fra i USA? 🙂
      Blir spennende å lese om hundetreneren dere hadde hjemme! Lille vil nok få det superfint <3

    3. Utrolig spennende med den hundetreneren! Vi har også en pomme og er veldig spent på hvordan han tar det når det kommer en liten en.. mye som må plukkes av han innen den tid 😳

    4. Så fin stol! Har du noen andre tips til hva man bør kjøpe fra USA? Jeg skal en tur dit selv nå. Tenkte det hadde vært gøy å kjøpe litt til den lille vi venter på. Tar gjerne i mot tips!

    5. Vippestol er supert! Har også en fra utlandet. De skal jo helst ikke sitte der så lenge av gangen. Men en kort stund der, gjør at jeg kan feks lage/spise middag. Vår vibrerer og/eller spiller musikk en kort stund før den stopper (rundt 25min), slik at når den stopper så vet vi at da er det på tide å ta babyen ut. Lille her er nå ca 4 mnd, og stolen er ikke like populær som tidligere. Matte og babygym er mer populært nå. Men stolen funker en kort stund når man har fått litt nok av de andre aktivitetene 🙂 Så da blir det en liten tur i stolen mens man venter på maten sin feks.

    6. Charlotte: nei, egentlig ikke! Men du finner sikkert masse når du er der selv! Det er så mye fint design i Norge, mens i USA er alt litt mer dillete, hehe. Men når du er der er det sikkert mye fint å kjøpe!

    7. Charlotte: Synes Mothercare har mye fint.. men vet ikke om de finnes i USA. Jeg ville kanskje sett etter litt mer “spesielle” ting/klær som du ikke får i Norge. Kjipt å kjøpe noe i utlandet også finner du akkurat det på Barnas Hus etterpå. Snakker av erfaring 😉 Med mindre man fikk det en del billigere da.

    8. Hei,
      den skjorten var utrolig fin. Ser du skriver at den er fra Zalando. Hvordan vil du si den er i størrelsen?

    9. Så koselig et innkjøp! 😍 Litt utenfor tema, men jeg lurte på om du har noen andre gode USA tips? Tenker da mere på helsekost og liknende. Skal dit nå i september, så hadde vært topp om du har noen gode tips! 😄

    10. Ja, så det på passformen 🙂 Jeg er gravid, ikke så langt på vei enda, ca 10-11 uker, men tenker å kjøpe litt sånt etterhvert 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg