Gravidoppdatering på babyverden

Supersen update fra meg i dag, jeg har rett og slett hatt nok med å prøve å ta igjen jobb fra mandag og tirsdag. I dag stod jeg opp med Jonna, men det tok meg seriøst 5 timer å komme gjennom frokost og dusj. Minner meg om årene jeg var syk, og det skaper mange tanker i meg. Jeg er så evig takknemlig for å ha en frisk kropp, som jeg kan stole på. Samtidig blir jeg lei meg av å tenke på alle de som fortsatt er syke og ikke får levd det livet de ønsker <3

I dag fikk jeg en koselig mail fra en jente som har hatt stor bedring gjennom kurset mitt, og det betyr så mye for meg! Hver eneste person jeg får lov til å hjelpe har en spesiell plass i mitt hjerte, rett og slett. Klisje, men sant!

Ville bare stikke innom og tipse dere om babyverden nå har skrevet en ny sak om meg, med oppdateringer fra graviditeten. Det er så koselig å se det slik, men bilder og mine tekster <3

Du finner artikkelen her 🙂

Nå skal jeg krype opp i sengen og se litt på serie før det er natta. I morgen kommer en superdigg smoothieoppskrift, har totalt dilla!!

Stor klem fra meg <3

5 kommentarer
    1. Og likevell er du den bloggeren som skriver innlegg på innlegg om at alt sitter i hodet, at så lenge man vil nok så blir man frisk, og så lenge man bare jobber for det osv. Håper du av disse dagene med sykdom forstår at noen ganger herjer kroppen med folk uavhengig av egen innsats. Og da føles det fryktelig feil at noen sitter på sidelinjen og sier at du er syk fordi du ikke gjør nok for å bli frisk:( masse god bedring, fint å se at du har blitt såpass frisk etter å ha vært syk i så mange år:-)

    2. malin: Har ikke skrevet det, det er din tolkning av det jeg har skrevet, stor forskjell der 😛 da jeg var syk så jeg det ikke slik selv først heller, og jeg ble også provosert. Men nå skjønner jeg at det ikke hjalp meg, men det er selvfølgelig opp til hver enkelt. Jeg har heller aldri sagt at det er lett. Opplever at du vil misforstå, og da er det svært lite jeg får gjort annet enn å fortsette å dele på min blogg hva som hjalp meg.

    3. Hvorfor er du syk nå da? Hvorfor gjør du ikke større grep for å bli en frisk gravid? 🙂 siden alt avhenger av deg selv, så synes jeg du må gjøre større tiltak for å bli frisk nå. Du skjønner det kanskje ikke nå, men det er du selv som velger å være syk.

    4. malin: Jeg anbefaler deg å finne en annen blogg å lese hvis du ikke vil lese om meg 😉 det er helt frivillig å følge, husk det! Du velger hva du vil bruke energien din på 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg