Dette var helt rått!

Jeg lever! Herregud, for en kveld det var i går!!

Til deg som var med – tusen takk! Det var helt amazing stemning og jeg koste meg så mye med dere! Kapasiteten ble helt sprengt og derfor var det mange av dere som ikke kom på. Jeg har aldri opplevd lignende, på det meste var vi over 1400 live!

Takk for så mange søte bilder – her er noen <3

Fordi så mange ikke kom inn, og ikke minst mange av dere ikke fikk til å komme har jeg satt opp en ny mulighet på onsdag!

Påmelding finner du her: www.heleneragnhild.no/energi

Stor klem fra overveldet Helene <3

7 kommentarer
    1. Gleder meg masse til 16okt😀👏🏻 Så inspirerende foredrag altså! Har snakket hull i hodet på de på jobb idag om tarm og lekk tarm etc etc😅

    2. Det var så bra og inspirerende foredrag! Jeg har meldt meg på og gleder meg masse til kursstart😊

    3. Hei!! Jeg er gravid i uke 14 nå, og begynner å merke at det er veldig mye vanskeligere å finne frem klær, har du noen tips til hvor man kan handle? Synes det finnes alt for lite i butikk, og finner ingen spesielle nettsteder heller! Kom også gjerne med tips som ikke er mammaklær, men som likevel fungerer. Elsker å følge med på deg og din graviditet, det eneste jeg vil er jo KUN å se eller lese om graviditet og barn nå som jeg er midt oppi det selv <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg