Hvor er du om 8 uker?

Egenreklame

God morgen kjære deg! For noen dager dette har vært! Jeg har så mange følelser på en gang at jeg tror jeg sprekker!

Rett før foredraget i går <3

Processed with VSCO with a6 preset

Vi er nå en helt fantastisk gjeng som skal jobbe sammen frem til jul! Her skal tarmer i balanse, energi skal på plass, hud skal stråle og vi skal kose oss med masse god mat, som jeg gleder meg! Her kan du lese mer!

Vil du være med på denne reisen? Dette er siste gang jeg kjører kurs før jeg går ut i mammaperm, så skal du ha disse resultatene er det nå det gjelder. Dette er et tog som står på perrongen, og hopper du ikke på drar vi!

Kurset går 100% over nett så du kan se det overalt der du har nett! Du har tilgang i et helt år, og du får hjelp av meg i hele 8 uker 😀

Kurset passer for deg som:

  • er lei av å ikke få resultatene du ønsker
  • har difuse symptomer som hodepine, utmattelse, uren hud, eksem, luftplager, leddsmerter og magesmerter
  • har en mage i ulage
  •  har lekk tarm, IBS, hudsykdom eller annen ubalanse
  •  har problemer med blodsukkeret ditt
  • savner å ha energi og overskudd
  • er forvirret over hva et sunt kosthold er for deg
  • ønsker å gjøre en endring i livet ditt
  • er villig til å gjøre jobben
  • er klar for å bli den beste versjonen av deg selv!

Noen av de herlige jentene mine som har oppnådd helt fantastiske resultater!!

Påmeldingen stenger kl 22 i dag og det er som sagt absolutt siste sjanse, kanskje noen gang fordi jeg har mange andre prosjekter jeg vil jobbe med når lille kommer 😉

Bonus til deg!

SIden begge foredragene mine har vært helt fulle og mange ikke kom inn har jeg gjort det mulig for deg å se foredraget i dag her, men kun i dag 😉

Har du spørsmål kan du sende meg en melding her eller være med på live kl 18 her der jeg skal svare på spørsmålene jeg har fått om kurset 😀

15 kommentarer
    1. Tusen takk for inspo! Liker deg! Jeg spiser ikke kjøtt- hvordan lager jeg bra kraft til suppe? Og – kan du sende meg magesyretesten?

    2. Hei!
      Hvordan kosthold er det snakk om i kurset og hvordan er det opp mot norske helsemyndigheter sine kostholdsråd? Jeg følger i utgangspunktet ikke disse. Men mamma som evt skal sponse meg med dette kurset ville vite litt mer om hva det var snakk om.
      Jeg ammer. Kan jeg da være med? Babyen er snart 3 mnd.

    3. Trine: Hei Trine 😀 Jeg har andre syn på fett en statenskostråd, i hvert fall til en viss grad, kremt..ikke margarin her! Ren og ekte mat, lettfordøyelig og reparerende på kroppen 😀

    4. Hei, og takk for inspirerende foredrag i går. Jeg har meldt meg på og venter spent på at toget skal starte ☺
      Gleder meg til å lære mer om hva jeg kan gjøre for å komme i balanse. Koker kyllingkraft mens jeg skriver dette og skal lage deilig suppe. Bruker forresten din grunnoppskrift på suppene. Smaker kjempegodt ☺

    5. Hei Helene, og takk for inspirerende blogg 🙂 har ett spørsmål “of topic” som jeg håper du vil svare på. Har en gutt på 4 mndr som jeg fullammer. Vi trives med det, men det er så mye forskjellige meninger om baby får i seg nok ved kun amming etter 4 mndrs alder. Hva kommer du til å gjøre? Fullamme til 6 mndr, eller introdusere smaksprøver ved 4 mndr?

    6. Digger bloggen din! Synd det har handlet så mye om kurs i det siste…
      Lurte egentlig bare på om du kunne ha skrevet et innlegg om hva du bruker de forskjellige urtene og krydderne til? Jeg har så lyst til å prøve ut flere smaker gjennom det, men føler meg veldig usikker. Hva passer best? Er noe mer søtt mens annet er mer salt? Osv 🙂
      Hadde blitt glad om du vurderte det<3 tusen takk for de innleggene dine, du har virkelig gjort meg interessert i mat!!!

    7. Hei Helene Ragnhild.
      Jeg lurer på hva du tenker om laktose- og glutenfrie produkter. Er dette produkter man bevisst burde velge? Får man i seg for mye laktose og for mye gluten i dagens kosthold? En osteopat fortalte meg at man generelt bør holde seg unna laktose, gluten og sukker. Så jeg lurer på om man bevisst bør ha dete i bakhodet når man velger varer i butikken?

    8. Hei Helene Ragnhild. Så på snapp at du hadde den puten i fra Bbhugme. Lurte på om du var fornøyd? Fikk den anbefalt av jordmor, og vurderer å kjøpe den. Jeg er gravid i uke 14 å merker allerede at det begynner å bli litt vanskelig å finne en god sovestilling. Takk for et flott foredrag på onsdag. Mange gode tips. Ønsker deg en fin helg.

    9. Anonym: Synes ærlig talt denne kommentaren er ganske utakknemlig? Det er selvfølgelig helt frivillig å melde seg på, men jeg skriver om det som passer meg på bloggen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg