Noen dager klarer jeg ikke alt

Jeg har alltid vært ærlig om en ting, jeg er ingen superwoman! Jeg får ikke til alt <3

De siste dagene har vært så hektiske, det har rett og slett nesten ikke vært tid til å puste. Det kjente jeg i går. Jeg var hos min nydelige osteopat Mona på klinikk for alle på Majorstuen, og hun sa nettopp det. Nå ser jeg at du ikke får puste Helene. Jeg vil så gjerne være den beste blogger, kursleder allerede før kurset har begynt, kjæreste, student (tar NLP utdanning nå i tillegg), venninne, datter og få svart absolutt alle som sender meg meldinger.

Også er det lille da, en liten tulle i magen som trenger veldig at mamma puster!

Så i dag ble det ikke noe flott innlegg fra meg. Det ble bare et raskt lite skriv til deg, om at jeg er et menneske, og ingen superwoman.

Håper det kan hjelpe deg å senke også dine skuldre, for skal vi klare mye, må vi innse at vi ikke kan klare alt <3

I morgen skal jeg jeg på min første kontroll på ABC, som jeg gleder meg!! Jeg er så spent og full av forventning, hehe!

Gleder meg til å dele mer!

Tusen takk for at du følger og for at du er så god, jeg setter så utrolig stor pris på deg <3

 

20 kommentarer

Siste innlegg