Bildedryss fra min babyshower

Tusen tusen takk igjen til mine herlige venninner som hadde arrangert dette for meg! Særlig til bestevenninne Anne som fikset lokale, leker, fikset logistikken med å få meg dit og snapt satte rumpa på en stol hele ettermiddagen <3

Dere klarte å lure meg trill rundt, hadde virkelig ingen anelse!!

De hadde til og med fikset så Jonna kom med kamera så jeg kunne få tatt litt bilder til dere, snakk om å tenke på alt! Her er et bildedryss fra i går også kan jeg vise litt gaver senere 😉

Se en så herlig bukett med jenter <3 jeg er så takknemlig!!

Annemor <3

Min favorittkake sponset av Oslo raw <3 denne er helt fantastisk god!! er du i Oslo eller trenger kake til fest må dere teste kakene deres <3

Nydelige cupcakes sponset fra Hancock og og nobelcatering, ta takk begge deler! Ingen babyshower uten cupcakes <3

Fineste Line kom helt fra Bodø!! Tusen takk vennen <3

Jeg er så glad jeg har en bit av denne i fryseren, hehe <3

Sunn kake bakt av mamma <3

Bleiekake fra fineste Amanda <3

Så mange fine gaver, lille L og jeg er så heldige!!

Store søster Julie, mamma meg og lillesøster Jenny. De gleder seg til å bli tanter og mormor <3

Fikk knipset noen bilder med noen av jentene på vei ut!

Tusen takk for at dere ville komme og feire med meg! Og tusen takk for alle bidrar med mat og fantastiske gaver til lille L <3

Det er fortsatt ikke helt forståelig at det nå er min tur til å bli mamma, det kommer vel ikke til å gå opp for meg før hun er her. Gleder meg til å vise henne frem til alle de fine tantene hennes <3

19 kommentarer

Siste innlegg