Mine favorittbloggere – sunn julebakst

Forrige uke delte jeg julehefte mitt med deg, med mine favorittoppskrifter til sunne julefavoritter. Jeg har noen favoritter som jeg lager år etter år, og de er i dette heftet. Du kan laste det ned gratis her <3

Jeg har alltid elsket å lage mat og særlig å bake. Men jeg er ikke så flink til lage oppskrifter og skrive ned osv, jeg bare kaster ting sammen også deler jeg når det blir bra. I dag vil jeg derfor løfte frem noen av jentene jeg synes rocker på oppskrifter, for her er det masse å hente!!

Linda Stuhaug

Jeg har vært så heldig å bli kjent med Linda det siste året, og hun er virkelig en av de søteste jentene du kan finne. Hun er så avslappet, samtidig som hun er rådyktig på kjøkkenet. Linda har en hel haug med juleoppskrifter, og siden hun er kokk er disse også veldig gode. Med det mener jeg de er lette å få til og de blir bra hver gang. Jeg skal definitivt lage flere av hennes oppskrifter frem mot jul. Her finner du hennes juleoppskrifter.

Linda er forresten også aktuell med sin første bok som jeg gleder meg til å få etter jul når vi sees!!

Linn aka “Sprudlende sunn”

Linn har jeg også fått møte et par ganger, så heldige er faktisk vi ernæringsdamer! Hun er kjempe søt og utrolig kreativ, særlig på søtsak fronten. Noen favoritter jeg kan trekke frem er hjemmlaget snickers, julekake og lyse godiskuler. Her er det mange skatter!!

Her finner du juleoppskriftene til Linn.

Mjuuugli

Denne bloggen er skrevet av Anette og den er full av gode sjokoladeoppskrifter. Dessverre blogger ikke denne damen lengre, men arkivet i denne bloggen er virkelig gull verdt! Hun var tidlig ute med rå sjokolade og har fristet med mer enn en gang. Anbefaler hvis du elsker sjokolade og vil lage sunne varianter!

Her finner du bloggen til Anette 🙂

Har du tips om fine kostholdsblogger til meg?? Gjerne noen med sunn mat jeg kan fristes av <3

 

13 kommentarer

Siste innlegg