Jul med kul

God jul fineste du <3

Bare en liten hilsen til deg fra meg på selveste julaften. I dag er jeg offisielt høygravid, tenk det! Vi feirer jul på Malmøya i år med mamma og pappa. I kveld tar vi turen til svigers.

Jeg håper du får en nydelig kveld og nyter disse juledagene til det fulle. For meg handler julen om å være sammen med de jeg er glade i, gi gaver (beste jeg vet) og kjenne på takknemligheten for alt jeg har rundt meg. Mest av alt er jeg så takknemlig for at dette er min siste jul før jeg blir mamma! Om bare 40 dager har jeg termin, og snart kommer vårt lille mirakel til jorden <3

Nå tar jeg noen dager fri! Tusen takk for at du titter inn her <3

Stor stor juleklem fra meg <3

11 kommentarer
    1. God jul, fine deg!<3 jeg satt en deig med surdeigsrundstykkene dine i går kveld, som jeg skal ha med som vertinnegave til førstejuledagsfrokost. De står i ovnen og ser fantstisk ut! Ønsker deg en fortsatt fin julefeiring. Jeg feirer også jul med kul, men litt mindre, hihi. Nettopp kommet til andre trimester. Juleklemmer fra fast leser:)

    2. Hei! Tenkte bare jeg skulle komme med et tips om noe som absolutt er verdt å kjøpe om du ikke allerede har det! Det er skikkelig bæretøy til å bære baby i 🙂 Jeg kjøpte noe mens jeg var gravid som ikke passet så godt til nyfødt og angret veldig. Anbefaler derfor virkelig å kjøpe enten elastisk sjal eller en god sele en kan ha fra nyfødt av (uten spedbarnsinnlegg). Og som er ergonomisk 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg