Glad mamma

Tusen takk for så mange støttende kommentarer på siste innlegg, det betydde så mye for meg. Det var godt å lette litt på lokket over hvordan de siste ukene/månedene har vært. På fredag var jeg på barseltreff og det var så koselig. Vi snakket med fysioterapaut og jeg kunne legge lillemor på ryggen på matten med de andre små uten at hun gråt. Det hadde vært utenkelig for bare noen dager siden!

Det føles virkelig som om jeg har fått et nytt liv, jeg krysser bare fingrene for at det varer. I de siste dagene har hun sovnet flere ganger i vognene uten gråt, kun litt knirking. Da har jeg fått trillet og fått sol i ansiktet (og på hendene, hehe), kjøpt meg kaffe på kafé og shoppet litt. Jeg kjenner at jeg kan begynne å glede meg igjen. Jeg gleder meg til vi skal i bryllup neste helg til min søster, til vi skal trilletur med venninner og kanskje tørr jeg en tur inn til byen igjen også. Nå er jeg bare så glad og takknemlig!!

Jeg er også stolt av at jeg gjorde så mye for å få det bedre, at jeg stod i det. Jeg har absolutt tvilt i perioder, om jeg gjorde det rette. Jeg har tenkt at det kanskje hadde vært bedre å bare roe ned og være hjemme, ikke dra på legetimer og behandlinger. Det tror jeg ikke det hadde vært. Uansett er jeg så glad ting er så mye bedre <3

Jeg tenker også at det er viktig å huske at livet med en liten baby blir som regel ikke så forutsigbart og “perfekt”. Men at babyen ikke har det vondt gjør livet enklere og hundre ganger bedre!

Ellers vil jeg tipse dere om denne saker! Smaker som kake og er uten gluten, melk, soya og egg. Jeg kjøpte den på meny 🙂

Processed with VSCO with kp2 preset

Nyt søndagen, jeg og Lykke skal på tur i marka med bestefar (min pappa) for første gang <3

24 kommentarer
    1. Så godt at du endelig virkelig kan nyte mammatiden, det unner jeg deg virkelig! Det er så små ting som i blant gjør dagene så gode. En god hvil i vogna, eller en koselig stellestund med mange smil, kan virkelig gjøre en forskjell. Jeg håper virkelig det fortsetter å være en herlig tid for deg og Lykke ❤️ vær stolt av deg selv og alt du har gjort for datteren din, slik at hun skulle få det bedre.
      Ha en fin tur ut i marka, og kos deg masse i dag!

    2. Så fine😍 godt å høre at Lykke har mindre vondt!
      Ha en nydelig fin dag! Kos dere masse😊❤️

    3. Gleder meg veldig på dine vegne <3 Min lille har kolikk, så kjenner meg mye igjen i det du skriver. Han er fem måneder nå, han har blitt mye bedre, men det henger litt igjen. Det er først nå jeg begynner å føle glede igjen og gleder meg til tiden fremover <3 hvor er foresten vogn posen din kjøpt? Er det en helårspose eller for mildere vær? Stor klem til deg og lille Lykke <3

    4. Jeg er så glad for dere 💖
      Det var veldig deilig å lese det forrige innlegget ditt. Kjempe godt å vite at jeg ikke er alene. Gutten min er 3 uker og vi har vært hjemme alene i snart 10 dager 🙈 Selvsagt akkurat da at han skulle begynne slite med både det ene og det andre..Jeg har kuttet masse fra dietten min og ser allerede bedring. Skal ringe fysioterapeut i morgen å få time også 😊 Er så vondt å se at lille ikke har det bra uten å vite hva det er… Sender deg masse gode klemmer 💕

    5. Så fint med gode nyheter på en solfylt søndag 🙂 <3 Glad for at lille er bedre og at du/dere kan kose dere litt mer 🙂 Krysser fingrene for at det varer!

    6. Så deilig, helene! Det fortjener du og dere <3 fantastisk når ting løsner (bokstavelig talt, haha) og man endelig kan begynne å nyte litt mer. Kos dere masse fremover og husk å alltid følge magefølelsen når det gjelder hva du bør gjøre for å gjøre ting bedre for dere. Magefølelsen stemmer nesten alltid <3

    7. Så fint å lese. Kanskje den lille har kolikk, vet at diettendring slik som du har gjort kan bedre gråtingen. Bra det har løsnet for dere 😊

    8. Julie: Hun har ikke kolikk, da hadde vi ikke hatt de andre symptomene vi har hatt. Jeg har ikke lyst til å skrive akkurat hva på bloggen da det blir for privat for oss 😉 <3

    9. Oliva: Uff, kan se for meg hvor vanskelig det er! Da er det jo lite som hjelper og babyen er frisk ellers. Ved utrøstelig gråt føler jeg det eneste jeg kan gjøre er å være der, men det er grusomt! Så godt å høre at det har blitt og blir bedre!! Vognposen på bilde er faktisk bilstolposen vår, veldig glad i den! Den er til vinter mener jeg. Stor klem tilbake <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg