Mat og graviditet – ny film

Sen oppdatering her i dag, men jeg har sittet med regnskap i mange timer i dag, gjesp. Alle som driver med slikt vet jo hver kjedelig det kan være, samtidig er det så deilig med orden i sysakene.

I går hadde jeg en løpedate med min venninne Julie, som forresten også er en helt rå PT. Jeg gruet meg faktisk litt, da jeg ikke har løpt på evigheter. Til min overraskelse gikk det egentlig veldig bra, vi løp nesten en mil! Jeg føler at jeg er i god form altså, men løpeformen er ikke helt topp. Det ble rolig, men utrolig deilig, og iskaffe har vel sjeldent smakt bedre enn da vi var ferdig. Nå har jeg fått masse motivasjon til å snøre joggeskoene og trene ute oftere.

DSC06717Det har faktisk kommet ut to nye filmer på gravid – uke for uke kanalen. I den ene snakker jeg om matvarer som er bra å spise før en blir gravid, og i den andre snakker jeg om følelser knyttet til fertilitetsproblemer. Det første er ikke noe vanskelig å snakke om, mens det siste er værre. SOm jeg har sagt hele veien synes jeg det er godt å dele, selv om det ikke alltid er så lett. Jeg håper dere liker dem!

Abonner gjerne på kanalen så ser dere når det kommer nye filmer 😀

Min lørdag blir mer jobbing og middag med pappa. Jon Anders er nemlig i utdrikningslag i Budapest. Han har vel snart vært i de fleste østblokkland på drikketur, hehe. Heldigvis har jeg mer enn nok å få unna her hjemme, selv om jeg gleder meg veldig til å se ham på søndag kveld også!

Ha en nydelig lørdagskveld <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg