Hormonbehandling

God morgen <3

I dag skal jeg hive meg rundt og gå en lang tur med Kokos før vi tar turen til Malmøya! Det er meldt så knallvær og Jon Anders har fri en uke til. Denne uken skal jeg jobbe litt, men jeg skal først og fremst nyte dagene med ham. Jeg er så stolt av kjæresten min som har kommet inn på politihøyskolen til høsten! Det blir en veldig ny hverdag for oss, så jeg er veldig spent! Jeg er jo vant til at han jobber og da har man endel fritid faktisk, nå blir det nok mindre tid sammen, så jeg er litt spent på det. Først og fremst er jeg så glad på hans vegne, dette blir utrolig bra!

Ettersom jeg har vært på ferie har jeg jo ikke fått delt den nyeste filmen fra Gravid – uke for uke! Denne gangen forteller jeg om min første hormonbehandling, hvorfor den ikke virket og hva jeg gikk gjennom. Jeg har hatt veldig nytte av å lese andres erfaringer og ikke minst få meldinger og snakke med andre som har gått gjennom det samme. Det er sikkert litt kjedelig for noen å lese om, men samtidig synes jeg dette er et såpass viktig tema å belyse, at selv kvinner som ikke går gjennom det samme eller ønsker seg barn kan ha godt av å høre om det 😉

Jeg håper dere liker filmen <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg