Vinn sommerprodukter fra Supernature (avsluttet)

Hei kjære <3

Jeg nyter late dager i Spania med min kjekkas. Her er det ikke wifi, og selv om det først setter i gang panikkangst hos meg, er det jo faktisk nødvendig for at jeg skal kunne koble ut. Det trenger vi jo alle noen ganger, eller hva? Men jeg klarer ikke å holde meg helt unna, så i dag kommer det en sommerkonkurranse til deg som klikker inn her.

I samarbeid med supernature deler jeg ut 4 herlige produkter du kan kose deg med i sommer! Aloe vera, chlorella, premium bitter og supersnack. En fantastisk pakke, perfekt for deg som ønsker en balansert mage og masse energi i sommervarmen.

DSC07367Det er nesten alle produktene jeg har med i kofferten, mer om dette i neste innlegg!

For å vinne disse produktene må du kun svare meg på et spørsmål; hva ønsker du å lese mer om her på bloggen etter sommeren? Kom gjerne med forslag til temaer, filmer eller oppskrifter dere kunne tenke dere! Jeg velger ut det forslaget jeg synes er aller best, så her er det bare å være kreativ 🙂

Lykke til og stor klem fra en sommerbrun og veldig glad jente <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg