De siste dagene

Så deilig med et par dager fri! I går bestilte vi spontant et par biletter til Spania også, så på lørdag flyr vi avsted. Vi skal ned og besøke svigers som har leilighet der nede. Det betyr sol, avslapning, deilig mat, vin, strand, shopping og mer soool! Can’t wait! I mellomtiden nyter jeg regnværsdagene og får unna arbeid. Jeg er i full gang med planlegging av nytt kurs til høsten etter success med onlinekurs i vår. I dette kurset fokuserer jeg på å virkelig lære bort det jeg kan om et sunt kosthold. Hvordan det hele skrus sammen, hva en må gjøre for god tarmhelse og hvordan jeg bruker mental trening for å spise sunt! Hvis det høres ut som noe for deg anbefaler jeg deg å ta gratiskurset mitt «slik blir du kvitt søtsug». Der kan du bli mer kjent med meg og hvordan jeg lærer bort kunnskapen jeg sitter på, hehe.

På fredag overrasket jeg kjæresten med en tur på Südøst. Veldig god mat, selv om jeg fortsatt holder en finger på chrispy duck på Dinner, det er favoritten så langt. Resten av helgen har vi tilbrakt på paradiset Malmøya der foreldrene mine bor. Det finnes faktisk ikke et vakrere sted i hele Oslo, og det er her jeg virkelig kan kjenne ro. Selv om det kun er ti minutter fra Oslo sentrum er det som å komme til en sørlandsperle.

DSC07249DSC07255Jeg har med meg mye mat når jeg drar ut dit, mest fordi jeg har mye meninger om hva jeg har lyst på akkurat den dagen, men også fordi jeg er 27 år og synes jeg bør betale for min egen mat. Det er jo litt som å dra på hytta, så det jeg pakker kan kanskje inspirere deg også? Her har jeg økologisk laks slengt på grillen i litt folie med smør og urtesalt. Ved siden av har jeg økologisk mozarella som jeg fant på rema (forøvrig også der jeg fant laksen) med tomat, salat og balsamiko. Veldig enkelt med andre ord, men så utrolig godt!

DSC07265Annengangsfermentert jun te med bringebær smaker jo nesten som vin! Jun te har jeg skrevet om før, lillesøsteren til kombucha 😉

DSC07299DSC07302Ingen dag uten smoothiebowl i det siste! Dette er egentlig ikke noe mer fancy enn en smoothie laget med mindre væske. Denne dagen var så varm at hele greia smeltet, men vanligvis ser den ut som iskrem. Jeg blander masse bær med vanilje synergy protein, spinat, en rå eggeplomme, kefir og supermat. Mine favoritter er greens, ricebran og lecithin.

DSC07307Vi koste oss med besøk av et vennepar med barnefri på lørdag, og på søndag kom de tilbake sammen med han lille. Så koselig å se Jon Anders med lille Dexter, han er så flink med barn og ikke minst glad i barn. Jeg håper det snart er oss <3 Sjekk ut instagram for bilder!!

DSC07341Jeg avsluttet med en liten omelett med kalkun, og en liten halloumisalat. Masse fersk mat, masse grønt, bær og mettende protein og fett. Perfekt for meg med andre ord! Denne uken skal jeg spise ekstra sunt så jeg føler meg ekstra fresh i Spania. Det er vel nesten ikke lov til å si lenger, i disse kroppspresstider? Kanskje dere vil lese et innlegg med tips også kan dere holde meg i ørene?

Jeg håper dere har hatt en nydelig helg og en fin mandag, jeg må si at jeg har savnet dere <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg