Ny film med Anette fra Frøyaklinikken

Jeg tok meg visst en liten bloggferie i går! Nå er det jo sommer og sol, også kjenner jeg at jeg trenger litt fri. Jeg oppdaterer egentlig her inne hver eneste dag, men nå kjenner jeg megh litt matlei og tom for inspirasjon. I juli vil det nok derfor bli litt mindre blogging. Jeg skal fortsatt poste inspirerende innlegg og vise dere hva jeg holder på med, men jeg kommer nok ikke til å skrive lange innlegg hver dag. Dere skjønner sikkert at vi alle trenger litt fri innimellom, for å lade baterier og finne nytt påfyll. De siste månedene har vært ganske tøffe, og jeg føler rett og slett at jeg har mistet litt av den gnisten jeg hadde før. Nå vil jeg ta sommeren og konsentrere meg om egen helse og ikke minst; nyte livet sammen med alle jeg er glad i. Følg meg også på snap og instagram for flere oppdateringer fra hverdagslivet. Her deler jeg masse bilder av mat, hundene, litt trening og hverdagsliv.

I dag skal jeg ta med kjæresten på overraskelsesdate, som jeg gleder meg! Hvis du skal slappe av i sofaen (veldig lov det og) kan du jo se den nye filmen min om fertilitet. Den inneholder et intervju med flinke Anette fra Frøyaklinikken. Hun beskriver blant annet forskjellen på PCO og PCOS, tipser om mat, behandling og kosttilskudd. Anette er bare et fantastisk mennekse som virkelig brenner for det hun driver med <3

Har forresten aldri sett så ufresh ut på film før! Aldri mer denne vinkelen, hahaha 😉 regner med at dere tåler det!

Stor klem fra meg til deg <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg