Middag hos Duggurd

Denne uken var jeg så heldig å få bli med min venninne bak bloggen Smak av himmel til gårdsbutikken Duggurd. Det er over et år siden jeg skrev om Duggurd sist, og etter sommeren skal jeg tilbake og gi dere et skikkelig innblikk i hva denne butikken har å tilby. Dette er en gårdsbutikk som selger knuskren mat og råvarer til å bli glad av. Du finner blant annet gelatin, økologiske nøtter, gressforet kjøtt, upasteuriserte oster, honning, te, surdeigsbrød og så mye mer! Jentene som driver Duggurd brenner virkelig for ekte mat og er så dyktige på det de gjør. Duggurd er nå for det meste flyttet fra øverland gård over til nett, der de har en rekke abonnenter som du kan få rett på døren. Kjøtt, kraftbein, brød, grønnsaker, kraft (!!!)  og så mye mer. Sjekk ut nettsiden deres!

Du kan også følge Duggurd på facebook.

Her kommer et lite bildedryss fra kveldens mat, glemte jo helt å ta bilder av oss, det får bli neste gang!

DSC07122Vannkefir med mynte og en skvett øko hvitvin

DSC07125Hjemmelagede fermenterte grønnsaker, smaker helt fantastisk til middagen.

DSC07132Økologisk naturvin

DSC07134Duggurd sitt lekre lokale <3

DSC07136Økologisk og ubestrålt krydder

DSC07140DSC07143Ren hudpleie uten skadelige ingredienser

DSC07144DSC07146Gelatin i løsvekt!

DSC07149Vi fikk servert pulled pork, ovnsbakte gulrøtter, surdeigspita, salat, hjemmelaget dressing med geitemelk og surkål. Sååå deilig!!

DSC07154Tusen takk for meg jenter, jeg gleder meg til neste gang! Har du vært på duggurd?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg