Herlig sommersalat

herlig sommersalatHva er vel bedre enn en herlig sommersalat på en varm lørdag? Den klassiske caprese salaten er en av mine favoritter, like god som tilbehør som den er alene.

herlig sommersalatJeg skjærer opp så mange tomater som jeg har lyst på (det er ofte mange), og legger dem på en seng med økologisk salatblanding. Så har jeg over 1/2 til en hel mozarellaost, litt avhengig av hvor sulten jeg er. Mozarella er rikt på proteiner og en av mine favorittoster.

herlig sommersalatJeg topper salaten med balsamikoeddik fra Olivers & Co, ingen over og ingen ved siden av. Det er den beste balsamikoeddiken jeg noen gang har smakt 😉

herlig sommersalatSunn mat trenger hverken ta lang tid eller være komplisert, også smaker det så utrolig godt!

herlig sommersalatNå skal vi ut til mitt sommerparadis på Malmøya og jobbe litt på badehuset. Det må jo organiseres og vaskes litt der før ferien <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg