Foredrag om tarmhelse i Stavanger

God formiddag! Jeg er så heldig og blir flydd ned til Stavanger den 22. oktober for å holde foredrag om mitt favorittema, tarmhelse og ernæring!

Hvis noen av mine søte lesere bor i nærheten hadde det vært så koselig å møtes. Det er alltid så stas! Her finner du påmeldingen!

Det er mange spennende foredragsholdere, særlig legen Joakim Iversen er jeg stor fan av.

heleneragnhild stavanger

Her er litt av det jeg skal snakke om:

Untitled

Jeg skal faktisk holde foredrag om samme tema i dag hos Johnson & johnson i Oslo, det er så gøy at bransjen engasjerer seg i tarmhelse. De er en av mine favorittkunder der alle sitter på kanten av stolen og rekker opp hånden i fleng. Når jeg er ferdig med et slikt foredrag har jeg fått en skikkelig vitamininnsprøytning 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg