Innbilt svangerskap?

De siste to ukene har vært såå lange! For andre som driver med det samme som meg så skjønner dere hva jeg mener, hehe. De to ukene fra eggløsning til menstruasjon snegler seg av gårde. Jeg vet så godt at en skal prøve å tenke på noe annet og ikke overfokusere, men det er lettere sagt enn gjort. Det hjelper jo heller ikke at alle symptomene på PMS og tidlig graviditet er de samme?

I tillegg leter en etter tegn, og den som leter finner vet dere!

Min lille Perle har hatt innbilt svangerskap flere ganger, og noen ganger lurer jeg på om jeg er i ferd med å få det samme! Hun hadde en plastkylling som hun trodde var babyen sin. Det gikk til og med så langt at hun fikk melk i pattene og bar den lille kyllingen over alt. Hun kastet den opp i sofaen før hun hoppet opp selv.

DSC05210Det endte med at vi måtte ta den fra henne og da gråt hun i tre dager! Stakkars Perle…

Jeg har ikke blitt så sprø altså, men det er en morsom historie, og noe lignende skjer med oss mennsker. Det er nemlig slik hjernen fungerer, vi produserer symptomer hvis vi bare tror det nok.

Ømme bryster, oppblåst mage, humørsvingninger, trøtther og smerter i nedre del av magen, jeg har jo alt jeg. Jeg tørr ikke håpe, men jeg gjør det jo likevel…

Selv om rådet om å tenke på noe annet stinker å høre, så er det så viktig. Derfor har jeg skrevet en liten liste over ting jeg fokuserer på, enn så lenge 😉

DSC04564Sommerfester der jeg kan drikke litt vin, siden jeg ikke er gravid

Å ligge i sofaen og se serie, fordi jeg ikke har en baby jeg må passe på

Frihet til å jobbe når jeg vil

Å kunne vise frem en flat mage i crop top

Å ikke ha morgenkvalme

At jeg kan gå på bikram yoga (såvidt jeg vet ikke anbefalt for gravide?)

At den tid kommer <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg