Gresskarsuppe og rolig helg

God ettermiddag søtinger <3

Tusen takk for så mange søte kommentarer i går, dere er jo så snille! Jeg skal svare på alle i løpet av helgen <3

gresskarsuppeI går hadde jeg besøk av tre nydelige venninner som det var alt for lenge siden jeg hadde sett. Jeg lagde gresskarsuppe med epler og kokosmelk og vi satt i sofaen og skravlet til over ti.

gresskarsuppeDenne suppen er så god og litt annerledes enn de jeg pleier å lage. Jeg har delt den på bloggen før og oppskriften finner du her. Du trenger ikke blender for å lage den, du kan fint bruke stavmikser slik jeg gjorde i går.

gresskarsuppegresskarsuppeI dag startet jeg dagen med hot mojo på Sats og etter det har jeg egentlig bare jobbet. Jeg gleder meg til en rolig helg med lange morgener og venninneavtaler. Litt jobb skal jeg også få inn, men mest kos!

I morgen skal jeg på lunsj med bestis og henge med en av mine eldste venninner på kvelden. På søndag skal jeg trene med en annen av mine nærmeste. Det er virkelig ikke noe som gjør meg like godt som venninnetid. Husk det, mat er medisin, men å ha det gøy, le og kose seg er veldig bra medisin det også!

gresskarsuppeDSC06228gresskarsuppeNå skal jeg gå en lang tur med hundene før det blir tacokveld med elskling. Joggebukse, tøfler, taco og tekopp, jatakk!

gresskarsuppeHva skal dere i helgen? <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg