Årets student

I går fikk jeg en noe stresset melding der en av mine tidligere studieledere lurte på om jeg ikke kom på bacheloravslutningen i dag. Dette var det første jeg hørte om dette og jeg tenkte at det ikke var særlig vits i å dra. Jeg hadde allerede fått diplomet mitt og jeg kjenner ingen som har gått stedlig. Som mange av dere vet har jeg studert ernæring over nett, da helsen min rett og slett var alt for dårlig til å gå fysisk på en skole. Jeg gikk over til nettstudier da jeg ikke klarte å komme meg nok på skolen og det gjorde det mulig for meg å fullføre. Etter om og men bestemte jeg meg for å ta en tur på gradueringen, skolen ville tross alt gjerne at jeg skulle komme en tur. De oppfordret meg til å ta med meg familie og kjæreste, og siden både mamma og pappa er bortreist tok søsteren min seg fri for å bli med. Jon Anders overrasket meg med å komme hjem fra jobb og bli med meg han også <3

Å troppe opp på skolen og se alle som kjenner hverandre, som har gått i klasse og delt studieløpet sammen, er jo litt vemodig. Hadde jeg ikke vært syk hadde jeg absolutt valgt stedlig undervisning. Det er studiemiljøet som gjør studietiden fantastisk! Det var rett og slett litt kleint å sitte i salen og ikke kjenne noen…

DSC06625Likevel er jeg så glad jeg dro, da jeg etter seremonien ble tildelt prisen som årets student i ernæringsfysiologi! Det er utrolig stas å få en slik pris etter alt som har skjedd og det betyr utrolig mye for meg at skolen virkelig ser hvor hardt jeg har jobbet for å få dette til! Det å fullføre en bachelor er i seg selv stort, men for meg som har prioritert så hardt for å klare skole føles det kanskje enda litt større. Å i tillegg nå mitt store mål om å levere med rent A-snitt, ja, det føles ganske utrolig.

DSC06629Jeg ble jo ferdig før jul og det har allerede skjedd så mye etter det. Jeg har nådd nye høyder med bloggen, holdt mange nye foredrag og gjennomført mitt første onlinekurs. Jeg er på god vei til å kunne leve av drømmen min og dette var akkurat det jeg trengte for å virkelig få kjenne på godfølelsen rundt dette!

DSC06648DSC06650Måtte sende både snap og meldinger vettu :p

DSC06659DSC06667Fine kjæresten og storesøsteren min <3

DSC06680DSC06686Tusen takk til Bjørknes for rørende ord og for denne prisen, det betyr mer enn de aner!

DSC06693<3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg