Nyhet fra supernature

Er du klar for i morgen? Jeg har nettopp vært og svettet ut på min faste mandagstime og skal straks ut og nyte de siste solstrålene. Bunadsskjorten er strøket, sølvet er pusset (jeg bruker varmt vann, salmiakk og zalo, helt genialt!) og hundene er børstet. Perle har allerede fått på seg 17 mai sløyfen sin! Nå kan dagen bare komme <3

DSC05855En av fordelene med å drive blogg er at du får teste ulike produkter når de er helt ferske i butikkhyllene! Disse søte posene er siste slipp fra supernature og inneholder kun tørket frukt og grønt.

DSC05858Vanligvis er jeg ikke så fan av tørket frukt da det ofte inneholder mye sukker og i tillegg er lett å overspise (det er jo veldig godt)! Disse inneholder faktisk 0% tilsatt sukker og er dessuten økologiske.

DSC05859Fruitsnak kommer jeg til å knuse og ha som topping på kaker. Det må du prøve, både fargerikt og utrolig godt! Veggiesnack er perfekt som topping på suppe.

DSC05863Supersnacks er nok fortsatt mine favoritter, men disse er morsomme de også. Har du smakt dem?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg