Hipp hipp hurra

DSC05867Hadde dere en fin dag i går? Vi koste oss masse som alltid og rakk både det ene og det andre. Dagen startet med champagnefrokost hos gode venner på St Hanshaugen før vi tok veien videre til et annet vennepar. Jeg kjente det ble akkurat nok vin på morgenen og var klar for å hente hunder og dra på grilling med familien i Nittedal. Vanligvis tar vi festen videre til Aker Brygge, men i år trengte vi en rolig feiring. Vi kunne jo ikke ønsket oss bedre vær heller, i det hele tatt! Etter mange timer med grilling, dart, strikking (for meg) og kaffe dro vi hjem, ryddet bunad og dress, og kastet oss på sofaen. En deilig dag med andre ord!

DSC05869DSC05872Perle ser så ruskete ut nå stakkars, men hun skal straks klippes og da orket jeg ikke børte henne så mye. Sløyfe har hun i hvert fall fått!

DSC05873På dager som denne spiser jeg så sjeldent i forhold til det jeg er vant til, men til gjengjeld er det jo så god mat!

DSC05883DSC05884DSC05894Verdens kjekkeste <3

DSC05901DSC05908Bestevenninne Anne <3

DSC05909DSC05928DSC05934DSC05935DSC05936DSC05937DSC05955Elsker disse to!

DSC05960DSC05961DSC05965DSC05967Jon Anders hater å få ting på leppene…

DSC05968DSC05975I dag stod jeg opp halv seks og luftet hundene så Jon Anders kunne få noen ekstra minutter på morgenen. Det er mye som skjer om dagen og da er det så hyggelig å kunne gjøre noe ekstra for hverandre. Jeg er så glad jeg har denne gutten ved min side, det er helt uerstattelig <3

Nå sitter jeg og jobber for å få unna mail, arbeid, planer til kunder og blogging så jeg kan komme meg på trening. Våren får meg alltid i humør for å trene mer, det er jo helt naturlig egentliglig. Jeg kjenner også at det er veldig godt å fokusere på noe annet enn fertilitet. Jeg prøver å nyte dagene hvor jeg kan gjøre som jeg vil nå, legge opp selv og ikke minst prioritere meg selv. Det varer jo ikke evig!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg