Snapchat lately

Jeg har blitt veldig glad i snapchat i det siste og deler bilder hver eneste dag. Her kommer alt fra selfies, hva jeg spiser, bilder av hundene, hva jeg skal trene og tullebilder fra fest. Det er en veldig fin måte å komme i kontakt med alle dere også, siden jeg også kan få se bilder fra deres hverdag. Så ofte jeg kan og husker å gjøre det (skal bli enda flinkere) filmer jeg hvordan jeg lager maten min og viser dere tips og triks til en sunnere hverdag 🙂

Jeg heter heleneragnhild på snap også hvis du vil følge meg. Her er et lite, tilfeldig utvalg av snapper jeg hadde lagret på telefonen:

IMG_0638Treningsselfie (alltid like flaut å ta, men men)

IMG_0697IMG_0711Praha med jentene <3

IMG_0732IMG_0753

Solbrilleprøving

IMG_0756IMG_0757Mer trening, jeg elsker denne toppen 😀

IMG_0763Klinikkarbeid

IMG_0791IMG_0840Leker med filterne når jeg egentlig skal jobbe…

IMG_0841Jeg tar masse matbilder, men lagrer dem sjeldent!

IMG_0842Fertilitetsprosjektet fortsetter…

IMG_0843Shoppingtips

IMG_0844Peanøttsmør på alt <3

IMG_0851En av mine te favoritter!

IMG_0853Ute på vift

IMG_0862Hos perfect hair på frogner for å bli sommerfin

IMG_0891Klar for konfirmasjon

IMG_0944Endorfinrush etter lørdagstrening på Sats Bislet

IMG_0945Bursdag hos et vennepar

IMG_0946Meg og verdens fineste kjæreste <3

Nå har jeg jobbet i endel timer med kurs og trenger å strekke litt på meg! Treningsfri i dag så det blir en lang tur i solen med Jonna og hundene. I kveld skal vi ha kjærestekveld og lage biff, pastinakk, crispy rosenkål og soppsaus, det blir deilig det! Jeg håper du har en fin pinse!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg