Peanutbutter & jelly smoothie

God morgen <3 Nå har jeg akkurat inntatt min beste grønne smoothie (sjekk snapchat for tips!), men i dag skal jeg dele en annen favoritt.

Dette var min favorittsmoothie i mange måneder i fjor. Jeg har lett for å bli hekta på matretter. Noen ganger er det smoothie, noen ganger salat, noen ganger wok, noen ganger knekkebrød osv… Det er ingen krise å spise det samme til frokost hver dag i perioder. Så lenge jeg får i meg masse sunn mat hver dag er jeg fornøyd!

helene ragnhild smoothieDenne smoothien er noe så fint som en peanutbutter and jelly variant. Dette er klassisk i USA, kombinasjonen av syltetøy og peanøttsmør. Dette synes sikkert de fleste høres rart ut, meg selv inkludert, men i smoothie bare funker det! Du må rett og slett prøve selv for å bli overbevist.

helene ragnhild smoothie

Peanutbutter & jelly smoothie

5 frosne jordbær

2 dl blåbær

2 dl mandelmelk

En scoop vaniljeprotein

2 ss peanøttsmør (jeg bruker den uten sukker fra green choice)

En stor håndfull spinat/grønnkål og noen biter agurk for å få inn mer grønnsaker (kan sløyfes men grønnsaker gjør kroppen glad!)

Supermat: jeg bruker purely greens, lecithin og ricebran

helene ragnhild smoothiehelene ragnhild smoothieDe siste dagene har jeg jobbet non stop med kurset mitt som ble lansert denne uken. Helgen er intet unntak så det blir mange mange timer forran dataen også i dag. Jeg skal absolutt ikke klage da jeg har verdens beste jobb i mine øyne.

helene ragnhild smoothiehelene ragnhild smoothieHusk at du får 30% rabatt på soma.no med koden helenesoma30 ut helgen.

Jeg håper du får en nydelig lørdag også snakkes vi veldig snart <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg