Tilskuddet for lengre hår

Tilskuddet for lengre hårTilskuddet for lengre hårJeg får utrolig mange spørsmål om dette med tilskudd for hud og lengre hår. Vi jenter er jo opptatt av håret vårt, jeg er i hvert fall det. Da jeg var syk vokste ikke håret mitt og jeg mistet masse hår, sørlig forran i ansiktet (hallo viker). Nå vokser det og jeg har lengre hår enn aldri før!

Tilskuddet for lengre hår   Det sies at hår, hud og negler er det siste som får næring fra maten vi spiser. Dette er rett og slett fordi dette er strukturer som ikke er livsviktige for oss. Hvis de indre organene våre trenger vitaminer er det ikke så farlig om håret lider litt.

Tilskuddet for lengre hårSelv har jeg som sagt merket stor forbedring på både hud, hår og negler ved å spise et næringsrikt kosthold. Mitt kosthold er rikt på proteiner og kvalitetsfett, og inneholder mengder av grønnsaker, bær og noe frukt. I tillegg spiser jeg supermat som chlorella, lever, kollagen og ricebran.

Tilskuddet for lengre hårI det siste har jeg testet et produkt som jeg kom over på nett. Dette er en komponent som kan regenerere kollagenet ditt og dermed bidra til vakrere hud, hår og negler. Dette må jo være uslåelig i kombinasjon med kollagen som jeg allerede tar.

Tilskuddet for lengre hårJeg leste reviews på iHerb og alle skryter uhemmet av dette, så jeg måtte prøve. Du putter noen dråper i vann to ganger om dagen, drikker og skyller ned med vann etterpå. Det smaker ikke så mye, klarer ikke helt beskrive smaken. Ikke vondt, men heller ikke godt. Jeg synes ikke at det er vanskelig å ta i hvert fall 🙂

Tilskuddet for lengre hårDu finner biosil her og kollagenet jeg bruker her. Har du ikke handlet på iherb før kan du bruke koden NOX480 og få 5-10% på ditt første kjøp.

Tilskuddet for lengre hårHusk at du ikke kan bruke kollagen til å lage gelé, da må du ha gelatin! Kollagen løser seg opp i all væske og kan tilsettes kaffe, te, vann eller smoothies.

Tilskuddet for lengre hårJeg håper du har hatt en god søndag og 1. mai. Jeg har jobbet i hele dag, men slik er det når en jobber for seg selv. Jeg har spilt inn videoleksjoner for kurset mitt, det er virkelig helt utrolig hva en kan gjøre over nett. Nå skal jeg ta på meg sko, jakke og komme meg ut en tur med hundene. Med meg tar jeg Gry og Sara, perfekt avkobling etter en lang dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg