Lørdagstips

Siden jeg akkurat skrev om peanøttsmør og et tips til hvordan du kunne bruke det, tenkte jeg at jeg kunne komme med enda et. Jeg har flere ganger puttet en skje nøttesmør i grøten min. Måten det smelter inn er ganske nærme magisk, rett og slett en ny vri på det klassiske smørøyet. De siste dagene har jeg også dumpet en skje oppi min hverdagsfavoritt, en blaning av cottage cheese og kefir med bær, stevia, kokosolje og frø/nøtter. Det fungerer akkurat like godt som i grøt, nam!

DSC05493Jeg stod opp før solen i dag for å jobbe, så veldig hverdagsstemning kan du si. Samtidig tenker jeg at dette er i en periode. Å, som jeg gledet meg til å begynne å jobbe da jeg studerte. Da skal jeg ha helt fri tenkte jeg. Så startet jeg for meg selv og endte opp med å jobbe mer enn før, og til enda rarere tider! Heldigvis er det for å følge drømmen, men jeg tror alle grûndere kjenner på dette innimellom.

DSC05488Etter at jeg er ferdig med dagens arbeid skal jeg få trent (jeg skal!), før turen går hjem til malmøya for middag og kos. Bunaden skal gjøres klar til konfirmasjon i morgen, om jeg gleder meg! Jeg elsker å ha på bunad <3

DSC05484Jeg håper du nyter lørdagen din søteste! Tusen takk for at dere er så gode om dagen, sender så mange søte snaps og kommentarer! Ikke alltid jeg får svart på alle snaps, også fordi jeg ikke kan være tilgjenglig 24/7, men jeg leser alle <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg