Mitt faste reisefølge

Når jeg skal ut og reise er det endel ting jeg alltid har i vesken. Foruten lommebok, pass, mobil osv er en stor salat mitt faste reisefølge.

DSC04891Det finnes ikke noe freshere enn en frisk salat når en er ute og flyr. Det er jo lett å ty til usunne løsninger når matutvalget er så som så og sulten melder seg. Det er også lett å bli både uvel i magen og oppblåst av å være ute og fly. Derfor liker jeg å starte turen med noe lett og sunt.

DSC04895Denne salaten er dessuten min favoritt, nemlig babyleaf, avokado, paprika, mango og valnøtter <3

DSC04898Nå skal vi ut og nyte vårsolen i Praha. Jeg håper du har en fin søndag så lenge <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg