Mine kostholdsråd for PCOS

PCOS står for polycystisk ovariesyndrom, en tilstand som fører til en rekke plager hos kvinner. Etter at jeg begynte å skrive om hormonhelse og fertilitet har jeg fått mange kommentarer og mailer om PCOS. Jeg tenkte derfor jeg skulle skrive en artikkel om denne tilstanden og noen av kostholdsrådene jeg ville gitt. Sliter du med uteblitt menstruasjon, akne, økt hårvekst og har vanskeligheter med å gå ned i vekt kan det være at du lider av dette. Det anslås at så mange som 10% av kvinner i Norge har PCOS, og tilstanden regnes som en av de vanligste årsakene til ufrivillig barnløshet.

PCOS kostholdArtikkelen er publisert på bloggen til klinikken jeg jobber på, sjekk den ut her! Har du spørsmal er det bare å rope ut og ta kontakt med meg 🙂 Del gjerne deres erfaringer i kommentarfeltet, jeg elsker å høre fra dere!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg