Supersnack i vesken min

Supersnack fra Supernature

Annonse

supersnackNår jeg er ute på møter, ærender eller i bilen har jeg alltid med meg sunn snacks i vesken. Det er lett å ty til raske løsninger når det går tid mellom måltidene og matutvalget ikke er å skryte av. Jeg har noen ganger laget min egen blanding av nøtter, gojibær og råsjokolade, men dette må jeg jo blande på forhånd og det kan lett glemmes.

Endelig har jeg funnet noe som fungerer! Da jeg fikk smake på disse snacksposene fra Supernature ble jeg frelst. De smaker helt himmelsk, er 100% økologiske og inneholder kun naturlige ingredienser. I motsetning til flere av de andre ferdige nøttemiksene i butikken har Supersnack et lavt saltinnhold og inneholder sunt plantefett.

supersnackDisse er perfekt å ha i væsken når sulten melder seg, men kan også brukes til å dempe søtsug.

 De smaker søtt og godt, men inneholder sunt fett som holder blodsukkeret stabilt. Du har sikkert sett at jeg elsker å lage rå sjokolademousse og smoothie boller, da passer disse posene perfekt som topping!

supersnack

Sweet choco

Morbær, kokoschips, gojibær trukket i råsjokolade og frysetørket granateple. Du finner den her.

supersnack

Sweet and salty

Morbær, saltede cashewnøtter, kokoschips, rosiner og gojibær trukket i sjokolade. Du finner den her.

supersnack

Fresh and fruity

Gojibær, morbær, kokoschips, cashewnøtter, valnøtter og frysetørket granateple. Du finner den her.

supersnackI helgen skal jeg på jentetur til Praha og da skal jeg pakke noen poser supersnack i bagasjen. Perfekt når jentene blir hangry på shopping og sightseeing, haha!

supersnackHar dere testet supersnack enda?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg