Lørdagstrening

I dag vaknet jeg med masse energi og motivasjon. Jeg har ikke vært så motivert for trening de siste månedene, men i takt med solen kjenner jeg at motivasjonen kommer frem. Det er helt naturlig at det går litt i rykk og napp, og jeg har absolutt beveget meg altså. Jeg elsker å gå tur og går gjerne en lang, rask tur i frisk luft hver dag. Jeg går til møter, går tur med kjæresten, går en kveldstur alene (med hundene) og går tur med familien noen søndager. I tillegg har jeg og en venninne en ca ukentlig date der vi går rundt 8 km i stedet for å ha jentekveld. Når jeg blir mamma skal jeg trille for å si det sånn, haha. Nå kjenner jeg likevel at motivasjonen til å trene tyngre er tilbake, så det skal jeg få til minst tre ganger i uken fremover!

treningJeg elsker å trene i helgene. Da har en mye bedre tid og jeg føler meg ekstremt flink. Etter trening skal jeg gå innom blomsterbutikken og unne meg ferske blomster. Så blir det vel en tur innom butikken og kjøpe jordbær eller noe annet digg. Høres sikkert kjempe kjedelig ut, men jeg er så sykt glad i bær. Jeg vet jo at det er mye sprøytemidler på bær som selges i butikken, men jeg skylder deg og nyter for det jeg. Jeg er rett og slett for glad i det til å få dårlig samvittighet av den grunn. Jeg unngår det der jeg kan og da blir totaleksponeringen mindre. Så får jordbær være jordbær <3

trening trening treningDenne helgen skal jeg jobbe masse og ellers kose meg med familie. I går var vi i Hamar for å besøke familien til Jon Anders og den nye valpen deres. Det er vel lite som gir så godfølelse som å leke med en liten valp? Vi koste, klippet klør, lekte, spiste taco og så på Idol. Perfekt fredag i mine øyne. I dag skal jeg hjem til mamma og pappa for rolig middag. Søsteren min er hjemme fra Trondheim så det er koselig å se henne også er det deilig med en hvit helg kjenner jeg. Før tenkte jeg at jeg måtte «finne på noe» hver helg, men nå synes jeg det er kjempe deilig å være hjemme. Godt å bli eldre og bare kunne gjøre det en har lyst til!

trening helene ragnhild helene ragnhildTidlige morgener i leiligheten består som regel av meg, Kokos og kaffekoppen. Perle er syvsoveren i familien og drar seg sammen med Jonna. Kokos vil alltid ut med en gang jeg våkner, så ha mat og så leke litt. Vi bestemte oss for å kastrere ham og jeg er veldig spent på resultatet. Han markerer mye inne hos andre og har blitt litt gneldrete mot hannhunder. Ikke minst er han veldig stresset når han er på Malmøya. Veterinæren mente det ville være verdt et forsøk og gir det effekt er det faktisk best for både ham og oss.

helene ragnhild pomeranianSå utrolig morsomt med alle spørsmålene deres på forrige innlegg forresten! Jeg måtte smile fra øre til øre da jeg leste, for dere har virkelig gode spørsmål! Har du ikke deltatt i konkurransen kan du gjøre det her. Jeg kommer til å svare på endel av dem fremover som egne innlegg, i tillegg til å svare på noen av dem i kommentarfeltet. Noen av spørsmålene blir veldig omfattende og er vanskelig å svare på uten å jobbe en til en eller gjennom større kurs. Jeg vil jo også spare noe til de som skal gå kurset mitt som lanseres i morgen!! Jeg er så utrolig spent og gleder meg veldig til å dele alt jeg har jobbet med i det siste. Dette kurset vil være over nett slik at en kan delta uansett hvor en bor, og jeg skal lære bort alle mine tips og triks til et glødende kosthold. Det er veldig mye som ikke har blitt skrevet på bloggen som kommer til å være i kurset, så det blir superspennende!!

pomeranian pomeranianJeg håper dere får en fantastisk lørdag søte dere <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg