Den vakreste butikken i Oslo

God morgen fine <3

På lørdag fikk jeg endelig tatt en tur på ekte vare sammen med min venninne Maria. Økokaffe, noe godt å bite i og noen timer med skravling gjør virkelig godt! Det er nemlig lite som er så koselig som øko kaffe, venninneprat og noe godt å spise på en lørdag. Dette stedet er et smykke av en butikk, men alt en skikkelig matnerd kan ønske seg. Her finner du alt fra kraft til råsjokolade, og alt innimellom. Menneskene bak ekte vare brenner for miljø, ren mat og dyrevelferd. Her er det også mulig å stille klokken tilbake, og bare nyte litt velfortjent ro. Jeg håper dere lar dere friste av bildene, det gjør nemlig jeg.


Vi drakk kaffe, grønn te og delte en snickerskule, nydelig <3

I dag skal jeg på frøyaklinikken, jobbe, fylle på vippene mine (deilig) og kanskje være med Jon Anders på fotballkamp. Før var jeg med hver kamp, så jeg har litt dårlig samvittighet for at jeg har vært så lite tilstede i det siste. Samtidig kjennes det godt fordi jeg ikke har hatt tid, jeg har vært opptatt med jobb, trening og venninner. Før var jeg med fordi jeg var syk, og da var det den tingen jeg gjorde den dagen. Utrolig hvordan ting endres <3

12 kommentarer

Siste innlegg