Babyshower blues

I dag våknet jeg med et brak ettersom jeg hadde sovet fra alarmen min! Det skjer ikke ofte, ref. innlegget om å være A-mennekse, haha! Jeg kastet meg rundt for å lage cupcakes, og siden jeg ikke kunne røpe hva det var til ble det ikke noe snapping. I dag har jeg arrangert babyshower for fineste Tilly <3 En av mine beste venninner skal bli mamma, utrolig å tenke på!!

Jeg gleder meg så veldig på hennes vegne, og jeg er så glad jeg får være med på dette. Selv om jeg mer enn noe annet ønsker meg å bli gravid, føles det faktisk fint å feire at Tilly skal bli mamma. Jeg tror det er fordi hun er så nær meg. Jeg skal ikke lyve, det er ikke alltid like lett med alle de gravide rundt meg. Heldigvis vet venninnene mine hva jeg føler, og har alle vært veldig forståelsesfulle for at jeg trenger litt plass innimellom. Ikke uten grunn at de er verdens beste!

Vi avtalte med hennes samboer at hun skulle ut av leiligheten, så snek vi oss inn og fikset. Alle hadde med god mat og fine pakker, og Tilly ble kjempe overrasket. En utrolig koselig søndag!


Mamma hadde sydd babyteppe, så koselig <3

Denne vognposen er så Tilly!

Veldig glad i deg <3

12 kommentarer

Siste innlegg