Grønn smoothie som smaker godteri

Adlinks

I går kjente både Jon Anders og jeg murring i halsen og vonde muskler, så nå gjelder det å pøse på med kjerringråd. Jeg hater virkelig når folk sier at de ikke har tid til å bli syke, det er det jo ingen som har? Jon Anders nekter jo både det ene og det andre, så vi får se hvem som blir friske først? hehe <3

I går spiste jeg denne nydelige smoothiebowlen som sen lunsj, jeg fyser virkelig på smoothie om dagen. Jeg pimper den med litt supermat og eggeplomme så blir den mer næringsrik og kan sammenlignes med et ordentlig måltid. Den samme smoothien ble frokost i dag, og hvis du har lyst kan du se meg lage den på snapchat (heleneragnhild).

I går spurte jeg om jeg ikke kunne få se bilder av deres hunder, og jeg fikk sikkert over 100 snaps av deres firbeinte! Jeg var jo i hundehimmelen, herregud så koselig. Fikk også noen snaps fra venninner som synes jeg var gal og lurte på om det hadde klikka for meg, haha. Kokos hopper opp i vinduskarmen støtt og stadig her hjemme og jeg rakk såvidt å stoppe ham før han gikk løs på lunsjen min. Bra han er så søt, lille ramp <3

Næringsrik smoothiebowl

2 dl frossen spinat

1 dl jordbær

1 dl bringebær

1 scoop vaniljeprotein (registrerer du deg med kode 107347 får du 10% rabatt)

En dl lett kokosmelk

For å gjøre smoothien ekstra nøringsrik tilsetter jeg: (kan sløyfes)

En rå eggeplomme (smakes ikke)

En matskje omega cure (verdens beste omega3-olje med vaniljesmak, det er denne og vaniljeprotein som gir godissmak)

noen dryss kanel

1 ts greens

1 ts lecithin


Nå skal jeg ferdigspikre foredraget jeg skal holde på fredag og rydde her hjemme. Har dere forresten lyst at jeg skal kjøre en ny runde med facebook live? Det var jo veldig gøy sist, og jeg tenkte vi kunne hatt spørsmålsrunde? Si ifra hva dere tenker!

Ha en nydelig dag så lenge <3

13 kommentarer
    1. Hei. Jeg får ikke den rabattkoden til å fungere. Jeg har registrert meg og legger den inn i kampanjekodefeltet men får at den ikke gjelder. Er det jeg som gjør noe feil ?
      Jeg har fått så dilla på smoothie etter jeg begynte å lese bloggen din og følge deg på snap. Det er så godt og så enkelt å lage. Og de metter godt. Perfekt å ha med som frokost på vei til jobb.

    2. Pernille: Hei <3 har du registrert deg med koden? den fungerer kun hvis du bruker koden under registrering og ikke i rabattkodefeltet ved bestilling. Hvis du ikke får det til ville jeg tatt kontakt med arnika også hjelper de deg gjerne 🙂

      Så koselig!! elsker smoothie selv <3

    3. Hei! Åååh, dette så deilig ut. Har forresten et lite spørsmål, hva er det vanlig å betale i frakt på Iherb? Bestilte for en stund siden og da var frakten mye billigere. Vet du om dette har endret seg? Har så lyst til å bestille Simply Organic krydderet. Ha en strålende dag:-D

    4. Da fikk jeg det til. La den til under “min side”
      Takk for hjelpen. Blir spenneden å prøve det proteinpulveret.

    5. Du kan gjerne kjøre spm.runde live, men jeg liker best å lese. Du kunne kanskje ha skrevet de ned, og postet på bloggen i tillegg. Da blir det i pose og sekk☺☺

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg