Smoothie med mynte og banan – ingen helsekost

God morgen <3

I dag våknet jeg opp i et stort hus ved vannet, for en luksus! Jeg er hus- og hundepasser fremover, og koser meg i nye omgivelser. Det vil si, de er ikke så nye egentlig, for det er snakk om mitt barndomshjem. Jeg har pakket med meg råvarer, kamera, Perle og ullgenser og gleder meg til å lage masse inspirerende innlegg til dere.

Tusen takk for så mange tilbakemeldinger på innlegget mitt i går. Jeg blir så glad for å ha så mange fine lesere, det sykeste er at jeg virkelig føler at dere skjønner meg. Ernæring er så enkelt, men så vanskelig. En ting jeg vet er at det hjelper å snakke om det! Så igjen, tusen takk <3

I dag deler jeg en superenkel smoothie som jeg laget i går. Alle ingrediensene finner du på matbutikken 😀

Smoothie med mynte og banan

1 frossen banan

1/2 avokado

En stor håndfull fersk mynte (jeg kjøper marokkansk på internasjonal nettbutikk, men alt går)

2-3 dl melk (jeg bruker usøtet mandel)

2 isbiter

En håndfull fersk spinat eller 2 puter frossen spinat

Jeg toppet med granola med smak av salt karamell <3

6 kommentarer
    1. Jeg elsker at du deler så enkle oppskrifter , ikke minst sunne 😊 Tusen takk for all inspirasjon 😊 Oppskriften på granolaen har fått plass i oppskriftsboken vår og jeg gleder meg til å lage det en vakker dag 😊 Denne smoothie skal prøves, fint med forandring da jeg og datter spiser samme smoothie hver dag 😄

    2. Hei. Relativt ny i gamet men prøver å lære meg. 🙂 Lurer på hva forskjellen er på “håndfull spinat” og “to puter spinat”?
      Sara

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg