Denne snappen må du følge!

Jeg er egentlig så sent ute med alt jeg må gjøre i dag, men jeg må bare tipse dere om den kuleste snapkontoen ever!! Søte Camilla har startet en helt rå kanal hvor en haug med matinteresserte damer skal poste sine matvaner og tips to ganger i måneden. Du vil altså kunne følge mange forskjellige og få ulike innspill hver eneste dag, hele måneden lang.

Denne kontoen vet jeg at kommer til å bli min favoritt tenk å kunne følge så mange inspirerende jenter på et og samme sted. Stor takk til søteste Camilla som har startet denne, hun er helt topp!

Som dere ser heter kontoen kostholdsdamene, legg den til! Hvis du skynder deg kan du fortsatt se litt av Camilla sine snaps, og hele dagen til Desiree fra Fitfocus. Hvis du ikke følger meg kan du gjøre det under heleneragnhild.

Husk å meld dere på konkurransen min her da! <3

9 kommentarer

Siste innlegg