Slik fikk jeg tykkere bryn – “før og etter bilder”

Mange av oss har vel vært overivrige med pinsetten i løpet av livet? Jeg hadde selv en brøkdel av brynene jeg har nå, og det bare for et år siden! Bare se på dette bilde:

Dette bilde er fra to år siden:

Jeg elsker dette bildet av meg og fine Anne bestis <3 Hun skal gifte seg i februar, og gjett hvem som skal være forlover!

Men hvor er brynene mine??

Grunnen til at jeg har fått tykkere bryn er tre ting:

1. Jeg sluttet å nappe dem

Ikke helt altså, men nesten. Jeg har kun nappet de hårene som helt klart var på ville veier.

2. Jeg har brukt naturlig hårserum

Hver kveld i perioder har jeg smurt inn brynene med caster oil. Dette kan du kjøpe på enten iherb eller bli vakker, det er ikke dyrt heller! Caster oil er en olje som stimulerer hårvekst, og den kan både brukes på vipper og bryn.

3. Jeg har vært på brow rehab

I dag dro jeg til Andrea på brow rehab avdeling Frogner for forming av brynene mine. Jeg kan nesten ikke tro at dette er mine bryn jeg? Selv på disse veldig ufreshe bildene tatt på badet mitt kan jeg se hvor stor forskjellen har blitt. Formen er så mye finere enn før, fyldigere og rundere på en måte.

Først farget Andrea brynene i en farge som faktisk var litt lysere enn min egne, så vokset hun. Det gjorde ikke noe særlig vondt. Til slutt napper hun, klipper (kun hårene helt innerst!) og sminker bittelitt. Jeg fikk også med meg produkter fra salongen for å kunne sminke selv.

Behandlingen er sponset 🙂

Hva synes du?

I dag skal jeg på shoot med shapeup!! Jeg er skikkelig spent, og kjenner at jeg gruer meg litt, men gleder meg mest da! Jeg skal ta bilder så dere kan få se, wish me luck <3

27 kommentarer
    1. Så fine de ble. Jeg bestilte time samme sted for noen uker siden og skal ditt neste fredag. Gleder meg. Blir spennende å se hvordan det blir.

    2. Hei, dette er fullstendig “off topic” men jeg ønsker meg en ting på bloggen din: at når vi trykker på en link så åpnes den linken automatisk i en ny fane! Det er greit nok når du linker til egne innlegg, men når du f.eks linker til eksterne sider, har jeg veldig lyst å “beholde” fana med bloggen på! 🙂 Vet ikke om dette er enkelt å fikse (og sorry hvis det er masse styr, har aldri hatt blogg selv), men et tips i alle fall 🙂 Og jeg takker igjen for den fine bloggen din og alt arbeidet du legger i den 🙂

    3. therese: Takk for tips, det er jo VELDIG hyggelig at du vil bli på bloggen <3 dette skal jeg få fikset. Kan tipse deg om at jeg holder nede cmd eller controll når jeg trykker på linker og da åpnes de i ny fane. Jeg ska få fikset linkene på bloggen, takk igjen for at du sa ifra <3

    4. Du er bare helt utrolig vakker <3 Så naturlig pen! Jeg er også kjempefornøyd med Browrehab 🙂 De er dyktige alle sammen! Håper du har en fin kveld. Klem fra Martine <3

    5. Hvordan brukte du castor oil? Hvor ofte påførte du det, lar du det være på i noen minutter eller sove med det gjennom hele natten eller? Syns det sto veldig dårlig beskrevet på selve flasken, så da lurer jeg på dine tips😇
      Elsker, elsker, elsker(!) deg og det du gjør og står for! Følger iherdig med på både bloggen og snappen din❤️ Guri malla, du er virkelig et forbilde😍 beundrer også hvor mye og fornuftig kunnskap du sitter inne med – til tider litt misunnelig på det til og med hehe😄

    6. Hei! Jeg lurte på en ting: bestiller du fortsatt ting fra iHerb? Jeg bestilte der en gang og var veldig fornøyd med frakt tid og pris og alt sammen, men noen dager etter at jeg hadde fått varene, så fikk jeg en regning i posten på over 300kr som var på grunn av at jeg hadde kjøpt fra utlandet (mva, eller noe sånt). Det var sjikkelig skipe penger å betale, og jeg hadde ikke hørt noen ting om det på forhånd. Er dette vanlig? Det blir jo ikke noe billigere å bestille fra iHerb hvis man må betale det vær gang.
      Hilsen en frustrert og skuffet jente ☹️😩😫

    7. Irene: Det gjør jeg, jeg la ut et innlegg forrige uke om det. Du må betale både MVA og toll hvis du bestiller for over 350 kroner inkludert frakt, slik er det fra alle butikker i utlandet dessverre.. hvis du deler opp i flere pakker sender de en og en pakke og du unngår toll, så lenge du holder deg under 350 ink frakt såklart!

    8. Tusen takk for svar Helene Ragnhild 😃👍🏻😘❤️. Nå kan jeg endelig begynne å bestille fra iHerb igjen, yeppi 😃👏🏻👏🏻🎉💃🏼

    9. Elsker, elsker stilen din! Kan du si hvor den grå ullgenseren din er ifra? Og det svarte skinnskjørtet? Takk på forkant <3 Funnet meg en ny blogger som treffer meg med åpenhet om fertilitet og frustrasjonen rundt det. Takk 🙂

    10. Mari: Så skjønn du er <3 genseren er ny og fra acne 🙂 skinnskjørtet er fra bik bok i fjor, elsker det! Jeg føler jeg alltid går i det samme, alle plaggene du spurte om blant annet, haha 🙂 så koselig at du vil følge <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg