Skal, skal ikke

Nå har jeg ikke klippet disse tuppene siden mai tror jeg, ups. Jeg går veldig sjeldent til frisøren faktisk, og har ikke helt tro på den teorien om at en må klippe håret 10 ganger i måneden for at det skal vokse. I dag skal jeg freshe meg opp med nye striper og klipp, men jeg er veldig usikker på hvor mye. Jeg kunne på en måte tenkt meg litt kortere hår, da jeg synes det ser så fresht og rent ut. Samtidig skal jeg innrømme at jeg har blitt veldig glad i det lange håret, ikke minst elsker Jon Anders det. Hva synes du? Skal, skal ikke?

Jeg føler det kun er jenter som forstår hvor stort dette med hår er. Jeg kan seriøst gråte etter å ha vært hos frisøren hvis det blir feil. Jon Anders skjønner ikke bære. Jeg diskuterte dette med en venninne og hun var helt enig, hår er så viktig. Ja, det er overfladisk, det vet jeg godt! Men likevel, hehe..

I kveld skal jeg poste “what I eat in a day” innlegg! Jeg elsker å se slikt selv, og det er veldig mange av dere som etterspør disse innleggene 😉

Ha en fin mandag så lenge, takk for at du kommer hit <3

Følg meg gjerne på snapchat: heleneragnhild

10 kommentarer
    1. Noen ganger er det gøy å ta en liten sjanse å prøve noe nytt. Da jeg klipte håret hadde jeg absolutt ikke tenkt til å klippe det så kort som jeg gjorde, men siden jeg donerte håret mitt bestemte jeg å gi så mye som mulig og da ble det ganske kort og jeg elsker det! Gleder meg til what i eat in a day innlegget ditt, jeg elsker slike innlegg selv. Ha en kjempe fin dag! <3

    2. Jeg tenker at forandring fryder 😊 Det verste som kan skje er at man ikke blir fornøyd og da er det bare å spare ut håret igjen 😊 Jeg har ganske langt hår selv, men skal klippe en lang bob før jul da jeg ønsker forandring og så tenker jeg det blir mer praktisk og kledelig 😊

    3. Jeg stemmer for å beholde det lange håret, og bare klippe tupper! 😀 Det er jo veldig “in” med kort hår nå, men jeg tror man angrer fort og savner de lange lokkene igjen :/ selvom det hadde vært veldig gøy og se deg med litt kortere da 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg