Perfect hair

I går unnet jeg meg masse luksus hos min herlige frisør Karianne på Perfect Hair Frogner. Hun la tynne striper over hodet og dro stripene ut i lengdene der det lyse hadde vokst mest ut. Så brukte hun en slags minicolour som gir håret den kalde fargen jeg liker.

Det er vanskelig for meg å forklare, men hun legger på en måte stripene på skrått slik at det ikke blir en hard overgang i røttene. Da slipper jeg både rare overganger ved hårfestet og hard ettervekst. Det er dette som gjør at jeg komme unna med et par stripetimer i året, superdigg!

Jeg ga Karianne frie tøyler til å klippe bort det slitte, slev om det ikke var så mye. Deilig å ha en frisør jeg stoler på slik at jeg bare kan slappe av. Som jeg skrev for noen dager siden, det er ingen selvfølge!

 

Jeg elsker fargen og ikke minst, følelsen av friskt hår uten slitte tupper <3 Behandlingen er på ingen måte sponset, jeg er bare en superfornøyd kunde! Selv valgt jeg perfect hair for noen år siden etter å ha fulgt dem på instagram under @perfecthairfrogner. Det ligger til og med endel bilder av håret mitt der 🙂

Hva synes dere?

7 kommentarer
    1. Du er kjempefin på håret (og ellers!) 🙂 Ikke noe er så deilig som å skjemme seg bort med en frisørtime – får som regel bare tatt en time i året og klipper det ellers selv, hehe.. Helt avhengig av en lettpleid striping som gir en naturlig overgang og ikke krever jevnlig stell! 🙂 Men da er det ekstra stas når man en sjelden gang kan ta seg råd til frisør! 😉

    2. Selv tusen takk! 😀 En av fordelene med å ikke ha slett hår – ingen ser at det er litt ujevnt i lengdene, hihi 😉 Noen fordeler skal det jo være å ha lykketrollhår 😉 Ha en herlig dag med nystasa hår du også! 😀

    3. Emma: Så søt du er som spør, vi har roet litt siden jeg ikke har blitt preggis, men den kommer snart! Har du forslag til hva du vil at jeg skal snakke om blir jeg glad!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg