Wish me luck

Da er vi på vei til Stavanger by! Jeg må klype meg i armen når jeg tenker på at jeg blir flydd til Stavanger for å holde foredrag for 150 mennesker, tenk det! Takknemlig!! Ikke minst er det så gøy å få snakke om det jeg brenner for, denne gangen mat for god tarmhelse.

Jeg fikk jo så mange fine tips av dere til spisested, og til slutt falt faktisk valget på døgnvill. Jeg har aldri vært der, og det skal visst være veldig deilig mat. Vi er så og si aldri ute og spiser, så jeg gleder meg skikkelig! Tenkte jeg skulle prøve vegetarburger faktisk, det er jo så godt! Det viste seg at det var helt fullt på lørdag, så jeg dristet meg til å sende de en mail. Jeg skrev at jeg hadde fått tips fra mange av dere og dem, og at jeg hadde blitt så lykkelig om jeg fikk ta med min kjære dit. Jeg har aldri gjort noe slik før, men tror du ikke jeg fikk svar med en gang om at de ville hjelpe meg! Ordner seg for snille piker <3

 

De små skal være hos svigers hele helgen for første gang, men jeg er helt sikker på at de får det knall. Jeg savner de når vi er borte, men mest koser jeg meg med å bare ha meg selv å tenke på <3

Følg meg gjerne på snap: heleneragnhild

Takk for alle fine kommentarer og snaps i det siste, jeg blir både rørt og glad!!
 

13 kommentarer

Siste innlegg