Vil du lære mer om mage og tarm?

På lørdag var jeg så heldig å få prate om noe jeg virkelig brenner for, nemlig viktigheten av en god tarmhelse! Jeg koser meg veldig når jeg holder foredrag, og som dere sikkert ser på bildene er jeg engasjert. Jon Anders var superflink fotograf som fikk tatt så mange situasjonsbilder.

Noen av temaene jeg tok opp var:

♥ Hvor mange tarmbakterier vi har og hva de gjør for helsen vår

♥ Hvordan fordøyelsen fungerer

♥ Hvordan vi kan optimalisere de ulike delene av fordøyelsen

♥ Hvilke matvarer som styrker fordøyelsen

♥ Hvilke matvarer vi bør unngå for den gode magefølelsen

♥ Hvordan vi kan leve for en glad tarm

Ingen skal beskylde meg for å ikke gi av meg selv i hvert fall, hehe 🙂

Hvis du ønsker at jeg kommer å holder foredrag for din bedrift eller i din kommune kan du ta kontakt på mail: [email protected].

Jeg vurderer også å sette opp en facebook live der jeg går gjennom litt av det jeg snakket om på foredraget, er det noe dere ønsker? Si i så fall ifra i kommentarfeltet her på bloggen!
 

44 kommentarer

Siste innlegg