Jeg føler meg 10 kg lettere

En ting jeg har drømt om lenge (utenom baby da) er å ha vaskehjelp et par ganger i måneden. Jeg elsker å stelle hjemme, lukten av nyvaskede gulv og følelsen av ren leilighet. Jeg både jobber og har det best når det er rent rundt meg, og den puslingen er noe jeg setter stor pris på.

Det jeg ikke setter like stor pris på er å ha vaskingen hengende over meg, eller å diskutere hvem som støvsuge og skrubbe dusjen. Husarbeid er visst en av tingene det krangles mest om i norske hjem, ikke så rart når vi har så ulike meninger om hva et rent hjem vil si kanskje? Slik har det i hvert fall vært for oss!

Nå som jeg jobber mye hjemmefra, Jon Anders studerer og vi har to hunder blir det mye bøss og rot. Da er jeg så utrolig takknemlig for å kunne sette bort vaskingen, slik at jeg kan konsentrere meg om alt annet jeg vil gjøre. Jeg har også lært av mentaltreneren min at ting som hverken gir eller koster energi er lurt å delegere bort, så det føltes veldig riktig nå.

Jeg har lenge lett etter en god løsning som ikke koster skjorta. Jeg vil ha det hvitt, men da blir det ofte ekstremt dyrt. Nå har vi funnet en løsning som fungerer utrolig bra, rart hvordan ting ordner seg!

Freska er et norskt selskap som tilbyr førsteklasses vask til en fornuftig pris. I tillegg til å ha rengjøringsgaranti bruker de svanemerkede produkter og donerer 5 kroner per vask til kreftforeningen. Min vaskehjelp heter Adele, en utrolig søt dame som jeg føler meg trygg på. Hun kom presis og var utrolig effektiv. Det er så fint at det er samme som kommer hver gang, slik føler jeg meg mye tryggere og det er også best for hundene også.

Det er veldig enkelt å bestille vask gjennom Freskas egen nettside. Rett etter at Adele hadde vært her fikk jeg mulighet til å gi tilbakemelding på vasken, og si om det var noe jeg ville ha annerledes. Jeg har valgt annenhver uke, men hvor ofte du vil ha vask velger du helt selv. Her finner du mer info om bestilling.

Jeg har nå vaskehjelp med verdens beste samvittighet, også får jeg tid tid det som betyr mest for meg!

Et tilbud til deg

Ved bestilling av én gang, bruk rabattkoden HELENE20 å få en rabatt på 399,- på vasken.
Ved bestilling av abonnement, bruk rabattkoden HELENE30 å få 30% rabatt på din første rengjøring.

Nå har jeg laget surdeigspannekaker her hjemme, og vi har kost oss med deilig søndagsfrokost sammen. Fyr i peisen, hundene sovende i sofaen og kaffe i koppen, kan vel nesten ikke bli bedre. Eller, jeg vet om noe som mangler, men en dag <3

Skrevet i samarbeid med Freska

7 kommentarer
    1. Ser jo ikke stor ut denne leiligheten , så hvordan skal du ha tid til en baby hvis du ikke rekker å vaske denne leiligheten et par ganger i måneden?

    2. En ting som slår meg litt når jeg ser bildene av leiligheten, at det ser ut som det er din leilighet der Jon er gjest, ser ingen preg av noe interiør eller klær etc som henger fremme utenom ditt? Eneste jeg ser er en playstation, hehe. Ikke ment som noen kritisering, men bryr han seg bare ikke om sånt eller har du dominert hjemmet?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg