Skal vi flytte?

Forrige helg var vi i Stavanger på kombinert jobb- og kjærestetur. Jeg har hørt så mye fint om Stavanger og byen skuffet ikke! Jeg ble så forelsket i alle de små trehusene, bryggen og de små gatene. Utrolig mange koselige mennesker også! Jeg tullet med Jon Anders om at vi skulle flytte dit, kjøpe oss et lite trehus <3

Vi blir nok i Oslo område noen år til altså, men jeg har en drøm om å flytte fra storbyen en dag. Jeg kjenner at jeg trenger ro, også elsker jeg å være hjemme. Drømmen er rekkehus eller et lite hus med plassen vi trenger og kanskje et par høner i hagen?

Se så vakker <3

Kjekkasen min <3

I dag skal jeg få unna endel kontorarbeid her hjemme. Jeg trenger virkelig en regnskapsfører så fort som mulig, men jeg er skikkelig usikker på hvem jeg burde gå for, tips? Til lunsj får jeg besøk av en venninne og hennes sønn, så litt kos blir det også tid til! Det er visst plutselig mange babyer rundt meg, og mest av alt kjennes det godt. Dessuten sies det at babyer kan sette i gang hormoner, hehe.

Stikk innom i kveld, da kommer oppskriften på en superdigg smoothie som passer perfekt på høsten <3

Ha en fin torsdag så lenge,

smil fra meg!

10 kommentarer
    1. Den hunden!!!! Herlighet, kan jeg hoppe inn i skjermen og ta den med meg?! Så skjønn <3
      Ser for meg at du hadde passet inn i Maridalen og innover der. Turmuligheter, gårder, stier, hester, rolig, men likevel ikke langt unna byen og sikkert dermed også venner/familie. Og det er en skole der 😉
      Ha en fin dag, skjønne deg!

    2. Du kan jo prøve han regnskapsføreren sykt mange bloggere har? Geir fra Kristiansand! Kristina andersen, Isabell Raad, Marthe borge osv bruker han 🙂

    3. Har samme drøm som deg om rekkehus og liten hageflekk, så vi testet å flytte til Asker for å se hvordan det var å bo litt utenfor byen. Trives kjempe godt og er nå på husjakt 🙂
      Må si du har blitt utrolig flink til å ta bilder den siste tiden! Så herlig innlegg å scrolle gjennom med flotte bilder i deilige farger. Ser ut som dere koste dere 🙂

    4. Beate: Jeg er jo født i Bærum så hade med glede flyttet den veien! Perfekt kombo av land, men med masse koselige kafeer, butikker og sjø! <3
      Tusen takk! Kjøpte meg nytt kamera for et par måneder siden og det har blitt så gøy å ta bilder! Klem <3

    5. Velg i hvertfall en som er autorisert, gjerne jobber i et stort firma (som dermed blir kurset og oppdatert på nye lover og regler) og det er så viktig at det er noen som forstår din bransje 😊 Lykke til med valget!

    6. Er halvt siddis og er født i Stavanger:) har bodd der når jeg var liten og flyttet tilbake en periode i 20årene, elsker Stavanger:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg