Endelig skjer det ting

Først må jeg bare si tusen takk for alle lykkeønskninger i går, både her og på snapchat <3 dere er så gode, jeg har ikke ord! Jeg vet at veldig mange andre bloggere får mange stygge kommentarer, men jeg føler virkelig at dere vil meg vel. Ikke minst heier dere på oss, det er så koselig!

I går ble Jon Anders med meg til gynekologen og endelig fikk vi den gode nyheten vi har ventet på! Et stort og fint egg er på vei og denne gangen er også slimhinnen på plass. Jeg har ikke hatt eggløsning siden april, og da var det ingen slimhinne, så dette var virkelig en godnyhet. Etterpå tok vi med prøven til Jon Anders ned til Frøyaklinikken så Anette kunne analysere den, og der var det bare gode ord å få. Dere kan jo tenke dere Jonna var kry, hehe. Vi har jo visst at alt var i orden lenge, men at det skulle være så bra da!

Etter at andre medisiner ikke har gitt noen, eller ønsket effekt var jeg livredd for at ikke sprøytene skulle gjøre det heller. Jeg fikk jo nesten sjokk da det var gode nyheter. Tenk at jeg kan være gravid snart, plutselig tørr jeg å håpe litt igjen. De siste månedene har jeg ikke følt det slik kan du si, og med alt av sprøyter, hormoner og stress blir det ikke akkurat bedre. Tenk om det kan bli spire dere?

Nå skal vi bare nyte helgen <3 I dag har jeg sittet lenge og jobbet allerede, før jeg skal på et møte klokken to. I kveld skal vi kose oss med god mat her hjemme og total ro. I går se vi seneste episode av nobell og i dag skal vi se videre på sons of anarkie, skikkelig spennende faktisk! I morgen blir det skogstur med hundene og svigers.

Jeg håper dere får en kjempefin helg, god klem fra håpefull meg <3

44 kommentarer

Siste innlegg