Svar på spørsmål: Soyamelk, utskeielser og om våre barn skal spise sukker

Endelig er spørsmålsrunden ute, jeg håper dere liker den 🙂

01.17: Spise annerledes hos andre?

03.38: Soyamelk?

04.50: skeier jeg ut?

07.40: hvor ser jeg meg selv om 5 år?

10.12: hva gjør vi når vi skal kose oss?

12.10: hva ønsker jeg meg til jul?

13.30: Opptrening etter sykdom? (ME)

14.40: hudpleie, deo, sminke og mat for glød

19.05: Offentlig person og åpenhet?

21.26: D-vitamin, fiskeinntak og sol

22.35: Hva har jeg alltid i kjøleskapet og fryseren?

25.20: Melkesyrebakterier

26.45: Honning vs sukker?

28.18: Frosne eller ferske grønnsaker?

29.17: Skal våre barn spise sukker?

Her finner du videoen uten musikk!

Sorry litt lav energi, men jeg var syk da jeg spilte inn! Det kommer snart ny film med godislaging så bare å glede seg <3

25 kommentarer
    1. Ville veldig gjerne høre på hele videoen, men måtte stopper etter 5 min for den bakgrunnsmusikken gjorde meg helt ør i hodet. Sorry, men tips til neste gang, dropp musikken for jeg liker veldig godt bloggen din, og videoene😃

    2. Gledet meg til å se, men klarte det bare ikke… Den musikken var helt grusom:( håper du kan legge ut uten musikk..

    3. Takk for bra blogg! Men jeg synes ABSOLUTT du skal droppe den musikken, helt unødvendig for oss som faktisk vil få med oss hva du sier. Musikken gjør det bare slitsomt å høre på. Ikke kritikk, bare innspill til forbedring 🙂

    4. Herlig blogg! Men ikke mulig å høre på klippet med den musikken. Noen av oss er ikke helt friske og har store problemer med å konsentrere oss. Lydsky, dette burde vel du vite alt om som har hatt ME og det er veldig vanlig. Med den musikken så blir det umulig for meg å få med meg hva du sier 🙁 Stemmen din forsvinner i den “speeda” musikken. Synd!!

    5. Jeg ville gjerne høre hele videoen , men den musikken var utrolig slitsom og ble støyete og gjorde det vanskeligere å høre hva du sa, så jeg droppet å se hele videoen. Fint om du tar dette til etterretning

    6. Anonyme: Hei 🙂 jeg skal laste opp ny film uten musikken jeg, MEN vær så snill å ikke kjeft fordi jeg valgte å ha musikk. Det er bare koselig at de som har ME leser bloggen, men dette er ikke en blogg laget for deg med ME. Håper dere forstår det.

    7. Svært som folk klagde på den musikken da. Føler det er litt “din” sang så ikke fjern det heeeelt da hehe. Uansett kjempespennende å høre på og masse nyttig info og tips. Håper veldig du legger ut en egen video som du snakket om, om å forbedre forhold til mat osv!
      Ha en fin dag!

    8. Anonym: Tusen takk! Det blir fortsatt litt go’musikk, for selv elsker jeg det! Kan være enig at den var litt for høy i denne, dessuten skal jeg skaffe ny mic 😉 takk for støtte!

    9. Hei!
      Følger deg på snapchat, og du har så fine vipper! Hvilken lengde har du, og er det singelvipper eller volum? 🙂

    10. Herlig video, gleder meg til mer! <3
      Jeg lurer på en ting angående dette med d-vitamin fra sol istedenfor fra kosttilskudd. Synes jeg leser så mange plasser at det å ta et d3 tilskudd er bra det også, men at sollys likevel er "bedre". Hva tenker du om dette? 🙂 Og hva tenker du om solarium oppi det her? Får man samme effekt av solarium som av sollys direkte fra sola? Alltid lurt på det, haha!

    11. Så koselig med svar på video! 🙂 Du har så mange gode og reflekterte svar. lærer alltid kjempe masse av å lese bloggen din 🙂
      Har et spørsmål: Jeg spiser ganske mye frukt, kanskje 5-6 stk til dagen.. Hva tenker du om å spise så mye frukt? Vet at det er ganske mye fruktsukker i det, men samtidig går jeg på danselinjen, så jeg trener ca. 3 timer 5 dager i uken 🙂 Mamma synes det fort blir litt dyrt når hun må kjøpe inn så mye frukt, men jeg sliter litt med å finne andre mellommåltidsalternativer til mellom skoletimene og treningene..
      Ha en GOD helg <3

    12. Ingrid H: Jeg synes ikke du skal være redd for å spise frukt så lenge kroppen din ikke har spesielle utfordringer med blodsukkeret som ved diabetes. Selv da trenger du ikke unngå det helt. Det er veldig billig frukt på internasjonale butikker 😀 God helg søta <3

    13. Kristine: I Norge får vi veldig lite sol, og da er jo tilskudd genialt! Jeg ville ikke tatt så mye sol, da det ikke er bra for huden i lengden. Innrømmer at jeg gjør det innimellom fordi det gir meg en enorm vellvære, men det har blitt stadig mindre. Unngå å ha på ansiktssolen!!

    14. Veldig fin video, men den musikken er helt fryktelig! Hører nesten ikke stemmen din, får nesten vondt i hodet.. 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg