Vil du bli inspirert til et sunt kosthold?

I dag hopper jeg bort fra min egen snap (savner dere allerede) og har snappen til kostholdsdamene! I dag skal jeg dele kostholdstips, hva jeg spiser og glimt fra min hverdag, altså masse gøy for deg som ønsker en sunn livsstil.

Det som er så gøy med en slik snap er at du får innblikk i manges kosthold og tips og du kan se hvor individuelle vi er og kanskje få en forståelse for at kosthold ikke er svart/hvitt. Det er mange ting som påvirker hva vi burde spise, hvor mye vi skal spise og når vi skal spise hva.

Så gøy at mange digger marshmallowsene mine! Tagg meg gjerne hvis dere deler så kan jeg se, da blir jeg så glad!!

Følg meg gjerne i dag, også blir jeg selvfølgelig også glad hvis du vil følge min snap også, heleneragnhild heter jeg der <3

Ha en god tirsdag søtiser <3

5 kommentarer
    1. Alltid hyggelig å følge med deg på snap!
      Vitamixen din er genial, men litt dyr for en student? Er det en annen type blender du ville anbefalt som ikke er veldig dyr?
      Ha en kjempefin dag videre! :*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg